W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML
zarządzenie nr : 19/2023
zarządzenie nr 19/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania w 2023 roku z zakresu działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 18/2023
zarządzenie nr 18/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotów, które otrzymują dotację na realizację zadania w 2023 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu – ochrona zdrowia
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 17/2023
zarządzenie nr 17/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2023 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 16/2023
zarządzenie nr 16/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2023 roku w zakresie przeciwdziałania patologiom społecznym poprzez prowadzenie ognisk wychowawczych oraz placówek wsparcia dziennego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 15/2023
zarządzenie nr 15/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2023 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 14/2023
zarządzenie nr 14/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2023 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 12/2023
zarządzenie nr 12/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. sporządzania informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Police za I półrocze i sprawozdań z wykonania budżetu Gminy Police oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 11/2023
zarządzenie nr 11/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zasad dokonywania zmian i aktualizacji danych w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 10/2023
zarządzenie nr 10/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zasad dokonywania zmian budżetowych Gminy Police w roku 2023
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 9/2023
zarządzenie nr 9/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy Police w 2023 roku.
Status obowiązujące