W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML
zarządzenie nr : 213/2024
zarządzenie nr 213/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia na 2024 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 212/2024
zarządzenie nr 212/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 211/2024
zarządzenie nr 211/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024 oraz ustalenia planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024 do uchwały Nr III/9/2024 Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 198/2024
zarządzenie nr 198/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 196/2024
zarządzenie nr 196/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który uzyskał dotację na realizację zadania publicznego - ratownictwo wodne i w sprawie wysokości dotacji w 2024 roku.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 194/2024
zarządzenie nr 194/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania publicznego.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 192/2024
zarządzenie nr 192/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 191/2024
zarządzenie nr 191/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowych do przeprowadzenia konkursów i wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora szkoły podstawowej
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 179/2024
zarządzenie nr 179/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia wysokości dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych niepublicznych szkołach podstawowych, niepublicznych przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego na 2024 r.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 178/2024
zarządzenie nr 178/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia na 2024 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych.
Status obowiązujące