TI.7013.15.2016
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | modernizację boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.15.2016 |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) |
Ogłoszenie o wyborze oferty zostało zamieszczone poniżej
|
Burmistrz Policul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Modernizacja boiska sportowego na terenie
|
|
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej, budowa piłkochwytu wolnostojącego, remont murków i siedzisk.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
4. Wymagany termin wykonania zamówienia do 28 października2016 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą
wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. co najmniej 800 m2,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.
6. Podstawy wykluczenia określa art.24 ust.1
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez
Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków
udziału w postępowaniu;
b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie
kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda
spełnia / nie spełnia.
8. Wadium w wysokości 8 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena ofertowa – 90%
- okres gwarancji i rękojmi – 10%
10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,
72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 01.09.2016 r. do godz. 930.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.09.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim
w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
zamówień uzupełniających na podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 18.08.2016r.