W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.22.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na budowa oświetlenia alejek na cmentarzu przy ul. Piastów w Policach-Jasienicy
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy TI.7013.22.2016
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (I p.)

 

 

Burmistrz  Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,

prowadzący postępowanie

Urząd Miejski w Policach

Wydział Techniczno-Inwestycyjny,

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

na

  BUDOWĘ OŚWIETLENIA ALEJEK NA CMENTARZU PRZY UL. PIASTÓW W POLICACH-JASIENICY

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach www.police.pl .    

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:

   - opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego,

   - budowa linii kablowej k ablem typu YAKY 4x25 mm2,  1108 m,

   - montaż słupów stalowych ocynkowanych stożkowych o długości 4 m i grubości ścianki 4 mm, posadowionych w ziemi, kpl. 31,

   - montaż opraw parkowych z daszkiem i kloszem ryflowanym z lampami sodowymi o mocy 70 W, kpl. 31,

    - rozbudowa szafki oświetleniowej.

3. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (I p.) w terminie do 19.07.2016r. do godz. 1000

4. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.

5. Terminy wykonania zamówienia wymagane przez Zamawiającego – nie przekraczający 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, w tym roboty na terenie cmentarza 60 dni kalendarzowych.

6. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.07.2016  r. o godz. 103o w pok. nr 32 (I p.)  w siedzibie Urzędu Miejski w Policach,  ul. Stefana Batorego 3, w obecności wykonawców.

7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli zamówienie(a) polegające na budowie oświetlenia ulicznego lub parkowego;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

7.1. Wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ.

7.2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.

7.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie „spełnia, nie spełnia”. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.

8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

  • cena oferty – 90 %
  • termin wykonania zamówienia – 10 %

9. Okres związania z ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

10. Nie pobiera się wadium.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu  zakupów.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

14. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 04.07.2016 r.

Załączniki

Powiadom znajomego