TI.7013.14.2016.RB-1
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.14.2016.RB-1 |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat) |
Ogłoszenie o wyborze oferty zostało zamieszczone w załączeniu poniżej
BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
ZAGOSPODAROWANIE TERENU REKREACYJNEGO
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W POLICACH
1. Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel: 091 43 118 63, fax: 091 43 118 71)
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .
3. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu rekreacyjnego o powierzchni około 3 tys. m.kw. (przeznaczonego dla różnych grup wiekowych), obejmujące: wyposażenie w elementy małej architektury (urządzenia zabawowe i edukacyjne, siłownia zewnętrzna, stoły ping-pongowe, ławki, kosze itp.), zastosowanie zróżnicowanych nawierzchni (trawiasta, piaskowa, chodnikowa, mineralna, poliuretanowa) oraz oświetlenie i odwodnienie terenu.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45212140-9.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia – 2 miesiące od daty udzielenia zamówienia.
8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000 PLN.
9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończyli:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nawierzchni poliuretanowej tzw. bezpiecznej o powierzchni co najmniej 500 m.kw.
oraz
b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na montażu urządzeń zabawowych na potrzeby placu zabaw i/lub urządzeń do ćwiczeń na potrzeby siłowni terenowej o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.
2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
4) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
7) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oryginał dokumentu).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).
12. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wg kryteriów: Cena – 90%, Okres gwarancji – 10%.
13.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania robót lub wystąpienia znaczących przerw w robotach, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,
b) zmian dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych,
c) zaistnienia, po dacie zawarcia umowy, zdarzeń losowych niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć.
2) Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.
3) Zmiany technologiczne, materiałowe oraz zmiany ilościowe zamawianych robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych.
4) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nieznane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla zamawiającego.
14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat) do dnia 01.06.2016 roku do godz. 10:30.
15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 18.05.2016 roku.