W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7011.1.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ścieżki rowerowej na odcinku od M.Police-Jasienica do M.Niekłończyca
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7011.1.2016
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat)
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

 

BURMISTRZ POLIC

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP

 

na

OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN.:”BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA ODCINKU OD M.POLICE-JASIENICA DO M.NIEKŁOŃCZYCA

 

1. Prowadzący postępowanie:  Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel:  091 43 118 65, fax:  091 43 118 71)

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .

3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej ścieżki rowerowej na odcinku skrzyżowania ulicy Piastów z ulicą Sosnową w miejscowości Police-Jasienica do Szkoły Podstawowej filia w Niekłończycy. Długość projektowanego odcinka wynosi ok.2,10 km. Inwestycja realizowana będzie na obszarze działek pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 114 oraz na terenie działek sąsiednich, które zostaną wydzielone pod inwestycję. Podstawą do opracowania dokumentacji projektowej jest plan sytuacyjny przebiegu ścieżki rowerowej na trasie Police-Trzebież  opracowany w 2013 roku przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ DRÓG I MOSTÓW DIM z siedzibą w Szczecinie przy ul.Sosnowej 6a. W ramach przedmiotu zamówienia należy zweryfikować zaproponowany w przez w/w pracownię  przebieg przedmiotowego odcinka ścieżki rowerowej oraz rozwiązania techniczne i technologiczne ze stanem faktycznym w terenie, jak również uwzględnić budowę miejsc obsługi rowerzystów przeznaczonych do odpoczynku rowerzystów, wyposażonych w różne elementy infrastruktury, w tym między innymi: ławki, stojaki rowerowe.

4. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

5. Wspólny słownik zamówień (CPV):  71-32-00-00-7, 71-35-40-00-4         

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7. Wymagany termin wykonania zamówienia  –  nie krótszy niż 150 dni i nie dłuższy niż 200 dni od dnia podpisania umowy

8. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:

 

1) posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej polegającej na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej, ciągu pieszego o długości odcinka min. 1000 m.

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za projektowanie i sprawdzanie projektu w specjalności drogowej, posiadają wymagane uprawnienia:

• Projektant branży drogowej posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu rozwiązań technicznych, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia;

• Sprawdzający branży drogowej posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu rozwiązań technicznych, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia;

Projektant branży drogowej będzie osobą wskazaną w umowie ,upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, aw przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.

11. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (Rozdział XVIII siwz).

2) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:

-  Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -dotyczy co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej polegającej na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej, ciągu pieszego o długości 1000 m - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (Rozdział XVIII siwz),  

-  Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz).

12. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia:

1) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz),

2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

13. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

14. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.

15. O ocenie oferty w 95 % zadecyduje cena oferty w 5% termin wykonania.

16. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój  nr 30 (sekretariat) do dnia 04.04.2016 roku do godz. 10:30.

17. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

18. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

19. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

20. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 17.03.2016 roku

 

 

 Police, dnia 16.03.2016 roku

BURMISTRZ POLIC

 

Władysław Diakun

Załączniki

Zał. 8 pdf, 1.33 MB
SIWZ pdf, 802 kB

Powiadom znajomego