OR.271.2.2015 UWAGA: W związku z zapytaniami Wykonawców została zmieniona SIWZ oraz przesunięty termin składania ofert.
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | OR.271.2.2015 UWAGA: W związku z zapytaniami Wykonawców została zmieniona SIWZ oraz przesunięty termin składania ofert. |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Ogłoszenie o wyborze oferty w załączniku
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„ Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach”
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
I piętro, pok. 24, w poniedziałki w godzinach od 800 do 1600, od wtorku do piątku w godz. od 700 do 1500. SIWZ dostępna jest również na stronie internetowej: https://bip.police.pl/tenders/299.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Joanna Kolesińska
tel.: 91-431-18-24, fax. 91-431-18-32; e-mail: jkolesinska@ug.police.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego
w Policach, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
4. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.:
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), dalej „ustawy Pp”.
2) Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert co najmniej
3 usług odpowiadających wartością i charakterem przedmiotowi zamówienia (200.000 zł łącznie dla przesyłek krajowych i zagranicznych). Na potwierdzenie spełnienia warunków należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług.
3) Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 6 placówkami pocztowymi (nadawczo – odbiorczymi) na terenie Gminy Police, w tym na terenie Osiedla Stare Police, Osiedla Anny Jagiellonki, Osiedla Dąbrówka, Osiedla Jasienica, w Tanowie i w Trzebieży. Placówka pocztowa Wykonawcy, w której będzie istniała możliwość odbioru przesyłek awizowanych powinna być:
- oznakowana w sposób widoczny „nazwą” lub „logo” Wykonawcy umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym jednostkę Wykonawcy, ponadto powinna mieć wydzielone stanowisko do nadawania i wydawania korespondencji oraz powinna być oznaczona przed wejściem do lokalu w widocznym miejscu – informacją o miejscu odbioru przesyłek, godzinach urzędowania placówki, itp.
- gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi spełniać wymogi wymienione w ppkt. a),
- posiadać ułatwienia dla niepełnosprawnych w rozumieniu art. 62 Prawa Pocztowego,
- obsługa Klientów powinna odbywać się wewnątrz lokalu, tak aby przy nadawaniu/obiorze korespondencji pracownicy lub klienci Zamawiającego nie byli narażeni na zmienne warunki atmosferyczne.
4) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zaświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Niespełnienie, któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
5) Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, spełnienie warunków udziału
w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
5. Nie stosuje się wadium.
6. Kryteria oceny :
- cena brutto za realizację całego zamówienia – 70%,
- liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych wg stanu na dzień 1 listopada 2015 roku – 30%.
7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 14 grudnia 2015r., do godz. 900. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 14 grudnia 2015r.w sali 26 (I piętro)
o godz. 915 w obecności Wykonawców.
8. Termin związania ofertą – 30 dni.
9.. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Ogłoszenie zostało zmienione i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
7 grudnia 2015r.
Zamawiający wprowadza następujące zmiany siwz:
1) Zmiana w części III ust.1 (zmieniona treść: „Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 6 placówkami pocztowymi (nadawczo – odbiorczymi) na terenie Gminy Police, w tym na terenie Osiedla Stare Police, Osiedla Anny Jagiellonki, Osiedla Dąbrówka, Osiedla Jasienica, w Tanowie i w Trzebieży. Placówka pocztowa Wykonawcy, w której będzie istniała możliwość odbioru przesyłek awizowanych powinna być:
a. oznakowana w sposób widoczny „nazwą” lub „logo” Wykonawcy umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym jednostkę Wykonawcy, ponadto powinna mieć wydzielone stanowisko do nadawania i wydawania korespondencji oraz powinna być oznaczona przed wejściem do lokalu w widocznym miejscu – informacją o miejscu odbioru przesyłek, godzinach urzędowania placówki, itp.
b. gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi spełniać wymogi wymienione w ppkt. a),
c. posiadać ułatwienia dla niepełnosprawnych w rozumieniu art. 62 Prawa Pocztowego,
d. obsługa Klientów powinna odbywać się wewnątrz lokalu, tak aby przy nadawaniu/obiorze korespondencji pracownicy lub klienci Zamawiającego nie byli narażeni na zmienne warunki atmosferyczne.”).
2) Zmiana w części XII ust. 2 (dopisana treść: „Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych brutto za wykonywane usługi w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany wysokości podatku VAT za usługi pocztowe w 2016 roku.”).
3) Zmiana w załączniku nr 2 i nr 4 (dopisana treść: „W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek innych niż wymienione w formularzu asortymentowo cenowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie regulował należności zgodnie z cennikiem Wykonawcy obowiązującym w dniu nadania przesyłek.”).
4) Zmiana załącznika nr 3 (zmiana treści formularza asortymentowo – cenowego).
5) Zmiana terminu składania ofert (14.12.2015 rok).