GKM.271.3.2015
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | przebudowa drogi dojazdowej przy ul.Głowackiego w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat) |
Ogłoszenie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem
BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 431 18 30, fax: 091 431 18 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ PRZY ul. GŁOWACKIEGO w POLICACH
1. Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowa 18, 72-010 Police, tel: 091 431 18 65, fax: 091 431 18 71)
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego – www.police.pl .
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi dojazdowej do budynków jednorodzinnych usytuowanych przy ul. Głowackiego w Policach. Zakres przebudowy obejmuje wymianę konstrukcji i nawierzchni jezdni, budowę chodników, remont istniejących zjazdów oraz wykonanie podziemnej infrastruktury technicznej (kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa i oświetlenie uliczne).
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, obejmujących roboty budowlane dot. przebudowy dróg w zakresie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni i chodników, wraz z infrastrukturą techniczną.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45231400-9, 45231600-1, 45233120-6, 45233225-2.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia – 2 miesiące, licząc od daty przekazania placu budowy.
8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12 000 PLN.
9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane dot. budowy bądź przebudowy drogi, placu, parkingu w zakresie konstrukcji oraz nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni min. 1000 m2 wraz z infrastrukturą techniczną,
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej. – tj. Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000 PLN (łącznie).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.
2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oryginał dokumentu).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).
12. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wg kryteriów: Cena – 80%, Okres gwarancji i rękojmi – 20%.
13.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, udokumentowanych i potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
b) wstrzymania robót lub wystąpienia znaczących przerw w robotach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
c) zmian dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych,
d) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 UZP,
e) zaistnienia, po dacie zawarcia umowy, zdarzeń losowych niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć.
2) Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.
3) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych.
4) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
5) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nieznane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.
14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat) do dnia 19.08.2015 roku do godz. 10.30.
15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 04.08.2015 roku.
|
Police, dnia 04.08.2015 roku |
BURMISTRZ POLIC
Władysław Diakun |