W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TT-1/Z/06/2014
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
brak ofert

Ogłoszenie o zamówieniu

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, tel. (91)42-41-310,

(91)42-41-313, fax. (91)317-00-15 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pod nazwą:

Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego

do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej

Nr postępowania przetargowego: TT-1/Z/06 / 2014

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

2. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.

4. Przekazanie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych nastąpiło w dniu 01.07.2014r.

5. Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego:www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl . Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach ul. Stefana Batorego 3.

6. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

7. Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa

8. Rodzaj zamówienia: dostawa

9. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

11. Wspólny słownik zamówień CPV:

34.11.40.00 -9 - Pojazdy specjalne

34.14.45.00 -3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

12. Opis sposobu przygotowania oferty rozdział X SIWZ.

13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał odpowiednio, co najmniej 2 dostawy samochodów (pojazdów) specjalnych do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej – o wartości min.
900 000 zł każdy. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ). Dowodami, o których mowa powyżej są:

- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie Wykonawcy, – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

W przypadku, gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ.

2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody „spełnia / nie spełnia”. Ocena będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia – nie spełnia).

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ust. 1 pkt 1 spełniają łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 2 winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).

14. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 20000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 14.07.2014r. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium w rozdziale VIII SIWZ.

15. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania

umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie

należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.

16. Zamawiający podkreśla, że przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. Cena oferty musi

zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca

musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego

wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

17. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa brutto – 100%.

18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

19. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

20. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

22. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1

pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.

23. Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ po wyborze

wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu

nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik

nr 2 do SIWZ).

24. Oferty należy składać w Sekretariacie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach

72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 206) do dnia 14.07.2014 r. do godz. 12.00.

25. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.07.2014r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu

Wodociągów i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).

26. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

27. Termin wykonania zamówienia – do 01.12.2014 r.

28. Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego

- Pan Janusz Zdziebło tel. 91 424 13 13, fax.: 91/ 31700 15, jzdzieblo@police.pl, zwik@police.pl

Police, dnia 01.07.2014 r.

SIWZ z załącznikami

Odpowiedzi na pytania

Treść unieważnienia przetargu:


Załączniki

Powiadom znajomego