W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWA SYSTEMU WIZYJNEGO I BEZPRZEWODOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU W RAMACH ROZBUDOWY TRANSGRANICZNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I SPORTÓW WODNYCH W TRZEBIEŻY
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OSIR.7071.1.2014.RB
Zamawiający DYREKTOR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W POLICACH
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty

DYREKTOR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W POLICACH
ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, tel/fax  91 31 75 479
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
 
na
 
BUDOWA SYSTEMU WIZYJNEGO I BEZPRZEWODOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU
W RAMACH ROZBUDOWY TRANSGRANICZNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ
I SPORTÓW WODNYCH W TRZEBIEŻY
 
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem przyłączy telekomunikacyjno-elektroenergetycznych (około 1000 mb) oraz 8 szt. punktów kamerowych i bezprzewodowego dostępu do internetu.
2. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Wspólny słownik zamówień (CPV):  45311100-1; 45314310-7; 45314320-0; 45312330-9; 45312200-9.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia  –   29 sierpnia 2014 roku.
6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000 PLN.
7. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane polegające na budowie systemu nadzoru wizyjnego o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN.
2)  sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 250 000 PLN (łącznie).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
9. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
8) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
10. O ocenie oferty w 100 % zadecyduje cena oferty.
11. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych, b) udzielenia wykonawcy zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 PZP, c) zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, których nie można było przewidzieć.
2) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
3) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
4) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla zamawiającego.
12. Oferty należy składać w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Siedleckiej 2b, 72-010 Police (sekretariat – I piętro) do dnia 16.06.2014 roku do godz. 10:30.
13. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego  –  www.osirpolice.pl , www.police.pl
17. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 30.05.2014 roku.



SIWZ

SIWZ_Zał.1-5

SIWZ_Zał.6.part1
SIWZ_Zał.6.part2
SIWZ_Zał.6.part3
Ogłoszenie o wyborze oferty
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 372 kB

Powiadom znajomego