Przetarg Nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W POLICACH O ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.4.2014.RB |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty
BURMISTRZ
POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W POLICACH O ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ
1. Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach Wydział
Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowej 18,
72-010 Police, tel: 091 43 118 63,
fax: 091 43 118 71)
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W POLICACH O ŚWIETLICĘ SZKOLNĄ
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową szkoły o dwie sale przeznaczone na potrzeby świetlicy szkolnej wraz z zapleczem sanitarno-magazynowym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną o łącznej kubaturze 1 092 m3.
4. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45214210-5; 45300000-0; 45400000-1.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia – 31 lipca 2014 roku.
8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000 PLN.
9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie budynku użyteczności publicznej (w rozumieniu §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U.02.75.690 ze zmianami) o kubaturze nie mniejszej niż 1 000 m3.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000 PLN (łącznie).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.
2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oryginał dokumentu).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).
12. O ocenie oferty w 100 % zadecyduje cena oferty.
13. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych,
b) udzielenia wykonawcy zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 UZP,
c) zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, których nie można było przewidzieć.
2) Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.
3) Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika budowy lub robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) niewykonywania lub nienależytego wykonywania obowiązków wynikających z umowy,
b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
c) konieczności z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
5) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
6) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla zamawiającego.
14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat) do dnia 13.03.2014 roku do godz. 10:30.
15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 27.02.2014 roku.
Ogłoszenie
SIWZ_SP3-świetlica
Zał.1-6 do SIWZ_SP3-świetlica
Zał.7 do SIWZ_SP3-świetlica 1
Zał.7 do SIWZ_SP3-świetlica 2
Zał.7 do SIWZ_SP3-świetlica 3.part1
Zał.7 do SIWZ_SP3-świetlica 3.part2
Zał.7 do SIWZ_SP3-świetlica 4
Zmiana SIWZ
Wyjaśnienia do SIWZ
Ogłoszenie o wyborze oferty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA