W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR.271.5.2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informację o wyborze oferty zamieszczono pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic

ogłasza przetarg nieograniczony na

„Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Policach”


Zamawiający :

Gmina Police z siedzibą w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, prowadzący postępowanie – Wydział Organizacyjno – Prawny.

tel. 91 431-18-30, fax. 91 431-18-32

Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

Opis przedmiotu zamówienia:

1 . Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Policach, wg wykazu rodzajowego określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień CPV

30.19.00.00-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe),

30.19.20.00-1 (wyroby biurowe),

30.19.76.44-2 (papier kserograficzny),

30.12.51.20-8 (toner do fotokopiarek).

2. Artykuły biurowe, papier ksero - znaki towarowe

1) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe dopuszcza się zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ.

2) Dla porównania przedmiotów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki oferowanego produktu równoważnego z zaznaczeniem, jakiego artykułu dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki produktu równoważnego do oferty, Zamawiający przyjmuje, że podana cena odpowiada określonemu rodzajowi artykułu podanemu w wykazie.

3. Tonery do kserokopiarek (materiały eksploatacyjne) muszą spełniać następujące wymagania:

1) mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania,

2) posiadać na opakowaniach kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego są przeznaczone,

3) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,

4) praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),

5) nie mogą być regenerowane, tzn. takie, w procesie wytwarzania których zostały wykorzystanie gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych ,takie jak np. obudowy itp.,

6) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia,

7) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.

4. Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek dokonywane będą sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.

5. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy
w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 1 do SIWZ).

6 . Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do 31.12. 2014r.


Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

1. Wszelkie oświadczenia (poza ofertą i odwołaniem), wnioski i zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (faks: 91 43 118 32, e-mail: jszmuksta@ug.police.pl).

2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, przekazane faksem lub drogą elektroniczną powinny być niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.

3. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów przekazanych faksem lub drogą elektroniczną.

4. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

- Joanna Szmuksta tel.: 91-431-18-24, fax. 91-431-18-32; e-mail: jszmuksta@ug.police.pl

- Agnieszka Komor tel.: 91-431-18-16, e-mail: akomor@ug.police.pl


Wymagania dotyczące wadium:

Nie stosuje się wadium.

Termin związania ofertą.

Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na załączonym druku – formularz oferty – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

5. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane, ułożone w kolejności przedstawionej w formularzu oferty.

6. Oferta, oświadczenia oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestrowym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli oferta, oświadczenia oraz dokumenty składane wraz z ofertą zostaną podpisane przez innego umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału.

7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

8. W przypadku, gdy Wykonawca dołączy jako załączniki do oferty kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone przez Wykonawcę poprzez umieszczenie treści: „za zgodność z oryginałem”, złożenie podpisu i opatrzenie go datą.

9. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie nie zawierającej danych Wykonawcy, zaadresowanej na adres Zamawiającego:

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3

72-010 Police

Koperta winna być opisana:

Oferta w sprawie postępowania na udzielenie zamówienia publicznego
w przetargu nieograniczonym na
„Dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek
dla Urzędu Miejskiego w Policach”.

10. Cena oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, określonego przez Wykonawcę w formularzu oferty musi być podana cyfrowo i słownie oraz wyrażona w złotych polskich.

11. Ofertę cenową (sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), która zawierać będzie ceny oferowane przez Wykonawcę na podane w wykazie artykuły biurowe, papier ksero oraz tonery do kserokopiarek, wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2 do SIWZ)
i aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub ewidencji, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ, należy umieścić w kopercie (zwanej dalej kopertą wewnętrzną), opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy.

Kopertę wewnętrzną należy umieścić w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (zwanej kopertą zewnętrzną), pozbawionej wszelkich oznakowań identyfikacyjnych Wykonawcy (jak: nadruk firmowy, pieczęć, nadawca itp.), zaadresowanej na adres Zamawiającego.

12. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania koperty po upływie terminu przewidzianego na wniesienie specyfikacji.

13. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu ofert musi być oznaczone jak w pkt. 10 oraz dodatkowo opisane „zmiana” lub „wycofanie”.

14. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

15. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

17. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Wykonawcom.

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 3 c do dnia 5.11.2013r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 5.11.2013r. w sali 32 o godz. 10.15 w obecności Wykonawców. 


Uwaga: w dniu 18.10.2013r. dokonano zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w umowie paragraf 4 pkt 2)

Uwaga: w dniu 22.10.2013r. dokonano zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( załącznik nr 1, pozycje: 73,74,75)


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zapytanie z dnia 21.10.2013r. oraz odpowiedź
Zapytanie z dnia 21.10.2013r. oraz odpowiedź
Informacja o wyborze oferty

Załączniki

Powiadom znajomego