W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy GKM.271.5.2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU Informuję, że przetarg zarejestrowany w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 373898 – 2013 w dniu 16.09.2013 r. dotyczący zadania pn.: UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU ULICY KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN został unieważniony. Uzasadnienie prawne : Zgodnie z art. 93 ust. 1pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.” Uzasadnienie faktyczne : Z uwagi na mniejsze od zakładanych wpływy finansowe do budżetu Gminy w 2013r. z tytułu zbycia mienia, Zamawiający zmuszony jest do rezygnacji z realizacji przedmiotowego zadania w bieżącym roku budżetowym.

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU ULICY KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m. Przęsocin.

Zakres prac obejmuje w szczególności:

- ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie z oporem (na wjazdach do posesji

krawężnik obniżony) – 475 mb

- spryskanie nawierzchni asfaltowej – 1790 m2

- ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza wiążąca) – 1790 m2 - spryskanie nawierzchni emulsja asfaltową – 1790 m 2

- ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5 cm – 1790 m2

- oczyszczenie nawierzchni przed spryskaniem emulsją – 1790 m2

- ustawienie studzienki Ø 500 wraz z kratką ściekową – 2szt

- ustawienie studni Ø 1000 wraz z pokrywą betonową – 1 szt

- ułożenie przykanalików z rury PCV Ø 160 – 20 m

- uszczelnienie emulsją asfaltową styku nawierzchni z krawężnikiem – 470 mb

- wjazdy na posesje z kostki „betonowej” gr 8 cm na podbudowie z betonu gr. 20 cm

z korytowaniem – 60m2.

Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Jedynym podmiotem odpowiedzialnym za właściwe określenie ilości niezbędnych do wykonania prac jest Wykonawca. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:

30 dni od dnia podpisania umowy

VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami pkt. 6.3 SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:

a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

b. posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej trzy zamówienia polegające na ułożeniu nakładki asfaltowej o powierzchni min. 1.000m2 i grubości min. 8cm każda,

c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; drogowej, posiadają wymagane uprawnienia drogowe

d. sytuacji ekonomicznej i finansowej; – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 złotych, słownie: pięćset tysięcy złotych, (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły

„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

IX. Wadium.

1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł

(cztery tysiące zł) w jednej z form wskazanych w art. 45 PZP.

2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).

3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.

4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.

5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.

6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /KOŚCIELNA) i wykonawcy.

7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.

8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP

10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

X. Kryteria oceny ofert:

1.Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/C x, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.

2.Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

3.W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć do dnia 30 września 2013r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

2) Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 września 2013r. o godz. 11 30 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się

wraz z upływam terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo

zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16 września.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

załączniki do SIWZ


Odpowiedź na pytanie wykonawcy


UNIEWAŻNIENIE KOŚCIELNA

Załączniki

Powiadom znajomego