Przetarg niograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | BUDOWA PARKINGU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. SIEDLECKIEJ W POLICACH. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
BUDOWA PARKINGU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY
UL. SIEDLECKIEJ W POLICACH.
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl
2.Przedmiotem zamówienia jest Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej w Policach, obejmująca następujący zakres robót:
- parking dla samochodów osobowych,
- zjazd publiczny na teren parkingu,
- parking dla rowerów ,
- zagospodarowanie przyległego terenu,
- wpusty deszczowe,
- przyłącza do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,,
- przyłącze do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego ,
- linia kablowa zasilająca i linia sterująca,
- słupy oświetleniowe typu parkowego,
- przeniesienie istniejącego przejścia dla pieszych
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31.08.2013 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, sieci elektrycznych
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
8.Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 24.04.2013 r. do godz. 1130.
9.Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 08.04.2013 r.