W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg niograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ROZBUDOWA TRANSGRANICZNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I SPORTÓW WODNYCH W TRZEBIEŻY
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Informacja o wyborze ofert w załęczeniu pod ogłoszeniem

BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
ROZBUDOWA TRANSGRANICZNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I SPORTÓW WODNYCH W TRZEBIEŻY


Przedsięwzięcie realizowane z projektu „Transgraniczna rozbudowa infrastruktury turystycznej sportów wodnych                oraz wspólna promocja imprez kulturalnych i sportów wodnych w Uniwersyteckim Mieście Hanzeatyckim Greifswald i w Trzebieży” współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG IV A – program operacyjny celu 3 „Europejska Współpraca Terytorialna” – „Współpraca Transgraniczna”  Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia i Rzeczpospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013
 
   1.    Prowadzący postępowanie:  Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel:  091 43 118 63, fax:  091 43 118 71)
   2.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .
   3.    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją przedsięwzięcia pn. Rozbudowa transgranicznej infrastruktury turystycznej i sportów wodnych w Trzebieży. Przewiduje się dwa etapy realizacji przedsięwzięcia:
1)  etap I - obejmuje zagospodarowanie terenu wzdłuż linii brzegowej Zalewu Szczecińskiego o powierzchni około 80 tys. m kw. polegające na budowie promenady spacerowej w formie pomostu na palach, traktów i wież widokowych, placów zabaw dla różnych grup wiekowych (w tym skatepark), ścieżek z kruszyw naturalnych zespolonych żywicą oraz montażu elementów małej architektury (ławki, altany, urządzenia plażowe i rekreacyjne).
2)  etap II - obejmuje montaż pomostów pływających o powierzchni około 2,5 tys. m kw., które będą pełnić funkcję spacerową, widokową, funkcję platformy rekreacyjnej (okazjonalnie pływającej sceny) oraz cumowniczą dla niewielkich jednostek pływających typu łodzie, kajaki, rowery wodne itp..
   4.    Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
   5.    Wspólny słownik zamówień (CPV):  45212140-9 ;  45233200-1 ;  45242000-5 ; 45242100-6.
   6.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
   7.    Wymagany termin wykonania zamówienia  –   15 października 2013 roku.
   8.    Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 100 000 zł (sto tysięcy zł).
   9.    Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 10.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
3)  posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu (w tym nawierzchni utwardzonych i małej architektury) o powierzchni co najmniej 30 000 m kw.;
4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej. – tj. wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN (łącznie), a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
 11.    Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1)  Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.
2)  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
3)  Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
4)  Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)  Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6)  Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
7)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8)  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).
12.     O ocenie oferty w 100 % zadecyduje cena oferty.
13.     Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)  Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych na wniosek Zamawiającego, b) opóźnienia w uzyskaniu pozwolenia na budowę pomostów pływających, c) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 UZP, d) konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, e) zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia).
2)  Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.
3)  Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika budowy lub robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) niewykonywania lub nienależytego wykonywania obowiązków wynikających z umowy, b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, c) konieczności z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4)  Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
5)  Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
6)  Zmiana zakresu zamówienia tj. odstąpienie od realizacji II-ego etapu zamówienia (montażu pomostów pływających) w przypadku nieuzyskania pozwolenia na budowę bądź nieprzyznania na tę część zadania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za wykonanie I-ego etapu zamówienia.
7)  Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.
14.     Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój  nr 30 (sekretariat) do dnia 03.04.2013 roku do godz. 10:30.
15.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
16.     Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17.     Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18.     Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 13.03.2013 roku.

SiWZ:

Załączniki

part01.rar rar, 9.97 MB
part02.rar rar, 9.97 MB
part03.rar rar, 9.97 MB
part04.rar rar, 9.97 MB
part05.rar rar, 9.97 MB
part06.rar rar, 9.97 MB
part07.rar rar, 9.97 MB
part08.rar rar, 7.86 MB

Powiadom znajomego