W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja Gimnazjum Nr 3 w Policach przy ul. Traugutta 4: część II - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku Sali Gimnastycznej, wraz z robotami towarzyszącymi
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 89844 - 2013
Zamawiający Gimnazjum Nr 3 w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczono jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu
 
Police, dnia 05.03.2013
Wprowadzone zmiany w dniu 16.03.2013  

Uwaga!

Zamawiający wprowadza zmiany w SIWZ dotyczące zakresu robót mające wpływ na cenę oferty. Wprowadzony zostaje załącznik nr 3a i 11.5. Zmianie ulega termin składania ofert i termin otwarcia ofert.



P R Z E T A R G
 
GIMNAZJUM  Nr 3,  72-010 Police, ul. Traugutta 4
Tel. 91-4316444, fax 91-3176540, e-mail: gim3@police.pl 
 
ogłasza przetarg nieograniczony 
  
na roboty budowlane: 
 
Termomodernizacja Gimnazjum Nr 3 w Policach przy ul. Traugutta 4: 
część II - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku Sali Gimnastycznej, wraz z robotami towarzyszącymi
 
Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV):
45.26.10.00 - izolacja wodoszczelna dachu, izolacja wodoszczelna,
45.26.20.00 - wznoszenie i demontaż rusztowań,
45.32.00.00 - instalowanie w budynkach izolacji cieplnych,
45.41.00.00 - zastosowanie w budynkach zewnętrznych tynków szlachetnych, w tym także materiałów podtynkowych,
45.42.00.00 - zakładanie niewytworzonych we własnym zakresie drzwi, okien wykonanych z drewna lub innych materiałów,
45.43.00.00 - układanie, wyklejanie w budynkach ceramicznych, betonowych lub kamiennych okładzin ściennych lub posadzek,
45.44.00.00 - malowanie fasad budynków,
45.45.00.00 - inne prace wykończeniowe gdzie indziej niesklasyfikowane.
 
 
Wymagany termin realizacji zamówienia – od kwietnia 2013 do 31 lipca 2013.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w sekretariacie Gimnazjum Nr 3 w Policach, ul. Traugutta 4.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
w kwocie  2.800 zł  (dwa tysiące osiemset zł).
 
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dialogu technicznego.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej - Wykonawca składa 1 ofertę na wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem (część II).
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 10, 11, 12, 13, 14:
 
10. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6.
 
11. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
12. Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
13. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
14. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
-  spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)        posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
         
2)        posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 3 i 4:
 
3.    Wykaz zamówień wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji  co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 1000 m2-  wg zał. nr 7.
4.  Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) - dowody określające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.        
 
3)        dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 5 i 6:
 
5.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - wg zał. nr 8, z załączeniem oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 500 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów. 

4)        znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:

      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 8 i 9:
 
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 200.000 zł).  
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości  złożonej oferty wykonawcy brutto.
 
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
  

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Gimnazjum Nr 3 przy ul. Traugutta 4 w Policach.

-       Termin składania ofert upływa w dniu 28 marca 2013 o godz. 10,00.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Gimnazjum Nr 3 przy ul. Traugutta 4, pok. nr 15  w dniu 28 marca 2013 o godz. 11,00.
  

   
                                                                               Dyrektor Szkoły mgr Artur Zagórski 
 
  Nr ogłoszenia w BZP   89844 - 2013. 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP  105892 - 2013         
  

                                                                          
      
  z wprowadzonymi zmianami
 
 
  
 


   
 
 
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego