W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg niograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH "
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem
Burmistrz Polic 
ul. Stefana Batorego 3, 
72-010 Police 
ogłasza przetarg nieograniczony na 
„REMONT NAWIERZCHNI  DRÓG GRUNTOWYCH " 
  
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, 
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832. 
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony. 
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl 
IV. Przedmiot zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni dróg gruntowych”, obejmujący roboty budowlane związane z : 
1.1 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 5 cm z wywozem urobku 
1.2 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 10 cm z wywozem urobku 
1.3  wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 15 cm z wywozem urobku 
1.4 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 20 cm z wywozem urobku 
1.5 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz               z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.6 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.7 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz               z transportem. (materiał Wykonawcy), 
1.8 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 
35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz             z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.9 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz                           z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.10 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt)  do 35mm wraz                   z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz                              z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.11 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt)  o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz                        z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.12 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt)  o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz                        z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.13 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                               z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 
1.14 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                              z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz                            z transportem (materiał Zamawiającego), 
1.15 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                                z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz                             z transportem (materiał Zamawiającego), 
1.16 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                             z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz                            z transportem (materiał Zamawiającego), 
1.17 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                              z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz                                z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.18 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                               z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz                            z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.19 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                               z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz                            z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.20 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz                          z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz                              z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.21 wyrównaniem nawierzchni drogi  z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem                    o ciężarze min. 5 t, bez użycia materiałów, 
1.22 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 
1.23 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (płyty Zamawiającego, pozostałe materiały Wykonawcy), 
1.24 transportem płyt drogowych na terenie Gminy Police w miejsce wskazane przez Zamawiającego  (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 płyty drogowej oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 
1.25 transportem płyt drogowych stanowiących własność Zamawiającego na terenie Gminy Police w miejsce wskazane przez Zamawiającego ((zamówienie obejmuje wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału z miejsca wskazanego Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police, 
1.26 transportem gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5mm do 35mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 
1.27 transportem kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5mm do 35mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 
1.28 transportem frezu asfaltowego o frakcji 0,5mm do 35mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police). 
Do oferty złożyć wykaz poszczególnych cen ryczałtowych za 1m2 każdej z ww. robót, zaś                 w przypadku pkt. 1.26, 1.27, 1.28 należy podać cenę za 1t materiału. 
Remont wybranej drogi gruntowej będzie rozliczany powykonawczo na podstawie zlecenia wystawianego przed każdym rozpoczęciem robót wg. stawek określonych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). 
 V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: 
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 
VII. Termin wykonania zamówienia: 
        Do 30 listopada 2013r. 
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia 
          tych warunków: 
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej              i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 
a. udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót  polegających na remoncie dróg gruntowych o łącznej długości  minimum 5,0 km). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej                        i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.). 
b. posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 tys. zł 
c. posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów– kod                z grupy 17 01 lub zawarcie umowy z podmiotem który taki dokument posiada. 
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni                          z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
IX. Wadium. 
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wniesione winno zostać w jednej z form określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych. 
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
X. Kryteria oceny ofert: 
Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt. 
KC = CN/COB x100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) 
 KC 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) 
Gdzie: 
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy 
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej 
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. 
Każdy  rodzaj robót wymieniony w ofercie cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ od punktu 1.1 do 1.25 posiada wartość 3.52  pkt. Natomiast od punktu 1.26 do 1.28 wartość 4,00 pkt. 
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. 
Wybrana najkorzystniejsza cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni. 
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 ustawy Pzp. 
XI. Miejsce i termin składania ofert: 
1.      Ofertę należy złożyć do dnia 18 marca 2013r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy                   ul. Stefana Batorego 3, w Policach. 
2.      Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 18 marca 2013r.                 o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców. 
XII. Termin związania ofertą: 
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się   
         wraz z upływam terminu składania ofert. 
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych: 
         Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 
         Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo    
         zamówień publicznych. 
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.03.2013.
 

Załączniki

siwz.doc doc, 214 kB

Powiadom znajomego