W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA ULICY LEŚNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBIEŻ
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.9.2013
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Przebudowa ulicy Leśnej w miejscowości Trzebież przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego za najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: FDO Spółka z o.o. Leśno Górne 11, 72-004 Tanowo

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określoną w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
 
PRZEBUDOWA ULICY LEŚNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBIEŻ

1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Leśnej w Trzebieży o długości ok. 420 m obejmująca roboty budowlane związane z :
- rozbiórką istniejącej nawierzchni bitumicznej ok. 600 m2
- rozbiórką istniejącego i ustawienie nowego ogrodzenia OSiR o długości ok. 190 m,
- wycinką drzew zgodnie z wykazem,
- budową drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pow. ok. 2 100 m2,
- budową pobocza z płyt IOMB ok. 100 m2 ,
- budową chodnika z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 600 m2    ,
- budową wyspowych progów zwalniających szt. 3 z kostki brukowej  , o pow. ok. 32 m2 ,
- wykonaniem muru oporowego w formie palisady  z elementów prefabrykowanych,
- wykonaniem zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 50 m2 ,
- umocnieniem stromych skarp geosiatką komórkową o pow. ok. 110 m2 ,
- odtworzeniem i uzupełnieniem oznakowania pionowego i poziomego bezpieczeństwa ruchu,
- rozbiórką istniejącego i wykonaniem nowego oświetlenia ulicznego wraz z wszelkim
  wyposażeniem,
- przebudową istniejącej sieci teletechnicznej,
-     wykonaniem oświetlenia ulicznego wraz z wszelkim wyposażeniem.
3.         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.         Wymagany termin wykonania zamówienia –  do 10 lipca 2013 roku.
5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie:
-       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę  drogi o nawierzchni  mineralno-asfaltowej,  o powierzchni nie mniejszej niż
 2 000  m2,
-       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej,  konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, posiadają wymagane uprawnienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
500 000 złotych, słownie: pięćset tysięcy złotych, (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6.            Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1         W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
¾           oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
¾           wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
¾           wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
¾           oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
¾           informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
¾           opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów.
6.2         W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
¾           oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz)
¾           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
¾           aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
¾           aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.3         Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.             Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).
8.             Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.
9.             Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 07.03.2013 r. do godz. 1130.
10.         Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.         Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.         Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.         Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego.
14.         Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.02.2013 r.
15.    Projekt dofinansowany z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu
   Przebudowy Dróg Lokalnych – Etap II , Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój.


 
 

Powiadom znajomego