W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

ogłasza przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI MIEJSKIEJ PRZY PLACU CHROBREGO W RAMACH REWITALIZACJI STAREGO MIASTA W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.4.2013.1
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

UNIA EUROPEJSKA
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Województwo Zachodniopomorskie

   
 
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określoną w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
 
 ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI MIEJSKIEJ PRZY PLACU CHROBREGO W RAMACH REWITALIZACJI STAREGO MIASTA W POLICACH

1.             Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.             Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego Placu Chrobrego w Policach pomiędzy ulicami Rycerską, Grunwaldzką i Wojska Polskiego, obejmująca następujący zakresy robót:
¾           rozbiórka istniejących nawierzchni chodników oraz wytyczenie i budowa nowych ciągów pieszych, pieszo-jezdnych i miejsc postojowych,
¾           uporządkowanie zieleni średniej i wysokiej z zachowaniem wartościowego drzewostanu, z uwzględnieniem niezbędnych cięć sanitarnych, przesadzeniem wartościowego, młodego drzewostanu oraz nowych nasadzeń zieleni wysokiej,
¾           rozbiórka istniejącej fontanny z rzeźbą Sediny wraz z nową lokalizacją rzeźby,
¾           budowa placu miejskiego oraz nowej fontanny typu „mokry chodnik”,
¾           likwidacja istniejących tradycyjnych lamp oświetleniowych i wykonanie nowej instalacji oświetleniowej,
¾           wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji do fontanny,
¾           zagospodarowanie terenu nowymi elementami małej architektury,
¾           montaż kamer monitoringu miejskiego,
¾           remont elewacji budynku szaletu miejskiego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został poprzez dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.             Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.             Wymagany termin wykonania zamówienia – do 30 sierpnia 2013 roku.
5.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
¾           posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
¾           posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące zagospodarowanie terenu przestrzeni miejskiej o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2, 
¾           dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
¾           sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6.            Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1         W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
¾           oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
¾           wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
¾           wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
¾           oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
¾           informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
¾           opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów.
6.2         W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
¾           oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz)
¾           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
¾           aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
¾           aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.3         Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.             Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).
8.             Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.
9.             Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 15.02.2013 r. do godz. 1130.
10.         Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.         Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.         Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.         Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego.
14.         Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami:
14.1     Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
¾             wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez Zamawiającego na piśmie pod rygorem nieważności, uniemożliwiających wykonywanie robót,
¾             wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
¾             zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji na wniosek Zamawiającego,
¾             w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,
¾             w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej,
14.2     Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia może obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
14.3     Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika budowy lub robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
¾             nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy,
¾             śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
¾             jeżeli zmiana jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
14.4     Zmian ilościowych zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie cenie ryczałtowej w wyniku zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
14.5     Zmian innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.
14.6     Z przyczyn określonych w pkt. 14.1 dopuszczalna będzie także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń należytego wykonania umowy. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia. 
Zmiana treści umowy wymagała będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
15.         Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.01.2013 r.
16.         Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja montażu kamer
informacja Zamawiajacego o zmianie terminu skladania ofert
decyzja w sprawie wydania zezwolenia na usuniecie drzew
warunki ENEOS sp. z o.o..pdf
Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 15.02.2013 r.
W uzupełnieniu odpowiedzi z dn.15.02.2013 r. na pytania złożone w toku postępowania o zamówienie publiczne pn.
 
„Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przy Placu Chrobrego w ramach rewitalizacji starego miasta w Policach”
zamieszczamy:
1.     W nawiązaniu do odpowiedzi na pytanie nr 5, nr 69 i nr 70 – rys. nr 2.2 w formacie dwg
2.     W nawiązaniu do odpowiedzi na pytanie nr 48 (P9) – rys. nr 2.1 w formacie dwg
 
Rysunek 2.1
Rysunek 2.2

Wyjaśnienia zamawiającego z dnia 20.02.2013 r.
Ogłoszenie o wyborze oferty

Ogłoszenia o podpisaniu umowy

Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki

Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki

Informacja o udzieleniu zamówienia

Załączniki

rys 2.1.dwg dwg, 2.43 MB
rys 2.2.dwg dwg, 2.45 MB

Powiadom znajomego