ogłasza przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PRZEBUDOWA BOISKA PRZY GIMNAZJUM NR 3, POŁOŻONEGO NA TERENIE DZIAŁKI NR 2037/95 ORAZ BUDOWA ZJAZDU NA TERENIE DZIAŁKI NR 2678. ULICA TRAUGUTTA 4 W POLICACH ,OBRĘB POLICE 10,GMINA POLICE. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32, |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA BOISKA PRZY GIMNAZJUM NR 3, POŁOŻONEGO NA TERENIE DZIAŁKI NR 2037/95 ORAZ BUDOWA ZJAZDU NA TERENIE DZIAŁKI NR 2678. ULICA TRAUGUTTA 4 W POLICACH ,OBRĘB POLICE 10,GMINA POLICE.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska przy Gimnazjum nr 3,działka nr 2037/95 oraz budowa zjazdu na terenie działki nr 2678, zlokalizowanych przy ulicy Traugutta 4 w Policach.
Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę nawierzchni asfaltowej na terenie boiska ,rozbiórkę nawierzchni chodników z płyt betonowych oraz rozbiórkę ogrodzenia,
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
- wykonanie nowych boisk o nawierzchni ze sztucznej trawy (boisko do piłki nożnej) oraz o nawierzchni poliuretanowej,
- budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
- budowę zewnętrznej elektroenergetycznej linii oświetlenia terenu,
- wykonanie zjazdu na terenie działki o numerze 2678 i placu manewrowego o nawierzchni z polbruku,
- remont nawierzchni schodów,
- wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów,
- montaż elementów wyposażenia boisk,
- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, zieleń).
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31 października 2012 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie co najmniej jednego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni nie mniejszej niż 950 m 2.
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) - środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 17 sierpnia 2012r. do godz. 11:30.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 2 sierpnia 2012 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part01
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part02
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part03
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part04
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part05
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part06
Dokumentacja projektowa,architektura,konstrukcje pdf.part07
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.part2
Wyjaśnienia zamawiającego z dnia 09.08.2012 r.
Wyjaśnienia zamawiającego z dnia 10.08.2012 r.