Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Termomodernizacja budynków przy ul. Wojska Polskiego 24 i Wojska Polskiego 30 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM-7/ 250000 - 2012 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro |
Termin składania ofert |
Zadanie I. Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. Wojska Polskiego 24:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b) wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych,
c) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.
Zadanie II. Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. Wojska Polskiego 30:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b) wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych,
c) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.
Tytuł projektu: Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto w ramach rewitalizacji miasta Police.
Wymagany termin wykonania robót: od dnia podpisania umowy do 20.10.2012 r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, pok. 202.
Upoważniony do udzielania informacji jest P. Sebastian Staszkiewicz.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
Zadanie I - Wojska Polskiego 24 - 1.600 zł (jeden tysiąc sześćset zł)
Zadanie II - Wojska Polskiego 30 - 2.500 zł (dwa tysiące pięćset zł)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Każde zadanie, tj. zadanie I i zadanie II stanowi osobne zamówienie.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 3 i 4:
3. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 200 m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto - wg zał. nr 7.
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
3) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5, 6 i 7:
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Dodatkowo do robót elektrycznych wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą właściwe uprawnienia energetyczne. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 .
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 8 i 9:
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości złożonej oferty wykonawcy brutto.
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Termin składania ofert upływa w dniu 30 lipca 2012 o godz. 9,00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej na II piętrze w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach w dniu 30 lipca 2012 o godz. 10,00.
Nr ogłoszenia w BZP 250000 - 2012.