Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH-ETAP II. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Nie przekraczającej w złotych równowartości 14 000 euro |
Termin składania ofert |
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej w złotych równowartości
14 000 euro
na
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH-ETAP II.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach-etap II, obejmującego następujący zakres robót:
- urządzenie rozbudowanej części cmentarza, jako terenu zieleni parkowej przez ochronę wartościowego drzewostanu oraz wydzieleniu zieleni izolacyjnej i dekoracyjnej – powierzchnia około 1 134 m2,
- niwelacja terenu względem projektowanych rzędnych dróg dojazdowych.
- wykonanie wzdłuż granicy północnej i południowej terenu cmentarza ogrodzenia nawiązującego formą, materiałem, kolorem, fakturą i wymiarami do istniejącego ogrodzenia z cegły klinkierowej i elementów metalowych wypełniających – długość około 103,5mb,
- wykonanie tymczasowego ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach wzdłuż granicy zachodniej terenu z elementów odzyskanych z demontażu ogrodzenia z granicy wschodniej oraz nowych elementów – długość około 211,5 mb,
- budowa dróg i dojazdów wewnętrznych o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej – w kolorze szarym – powierzchnia około 1 613 m2,
- wykonanie nawierzchni utwardzonej pod miejsca na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych z kostki betonowej - w kolorze czerwonym - powierzchnia około 42 m2,
- wykonanie nawierzchni utwardzonej przed punktami czerpanymi wody z kostki betonowej – w kolorze szarym - powierzchnia około 12m2,
- wykonanie murka „siedzisko” na rzucie koła stanowiącego obudowę klombu z istniejącym drzewem,
- rozbudowa istniejącej instalacji wodociągowej w celu zasilenia projektowanych punktów czerpalnych wody – długość około 164 mb,
- rozbudowa istniejącej instalacji elektroenergetycznej w celu zasilenia projektowanego oświetlenia terenu – długość około 270 mb.
3. Wartość robót budowlanych wynosi około 600 000 zł.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia – do daty zakończenia inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia, tzn. do 31 lipca 2013 roku .
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
7.1 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokument w formie oryginału, z zachowaniem sposobu reprezentacji: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
8. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.
10. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 20.07.2012 r. do godz. 1100.
11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
15. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.07.2012 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 12.07.2012 r.
Ogłoszenie o wyborze oferty