przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: ROZBUDOWA MIEJSKIEJ PRZYSTANI ŻEGLARSKIEJ PRZY UL. KONOPNICKIEJ W POLICACH. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 0001 |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832, |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
UNIA EUROPEJSKA
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Urząd Marszałkowski
Województwa Zachodniopomorskiego
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej w złotych równowartości
14 000 euro
na
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: ROZBUDOWA MIEJSKIEJ PRZYSTANI ŻEGLARSKIEJ PRZY UL. KONOPNICKIEJ W POLICACH.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Miejskiej Przystani Żeglarskiej przy ul. Konopnickiej w Policach”, obejmującego następujący zakres robót:
- remont istniejącego nabrzeża o dł. ok. 24 m wraz ze slipem,
- niwelacja terenu w celu zabezpieczenia projektowanych obiektów przed okresowym zalewaniem wodami kanału Łarpia,
- modernizacja istniejącego hangaru na sprzęt wodny obejmująca remont instalacji, przebudowę istniejącego zaplecza, wykonanie posadzek, remont konstrukcji hangaru,
- budowa pawilonu socjalno-biurowego (sala spotkań, aneks kuchenny, węzeł higieniczno-sanitarny pomieszczenia biurowe, magazynek) - na bazie boksów kontenerowych w konstrukcji stalowej,
- zagospodarowanie terenu (budowa nawierzchni drogowej, dojść, mała architektura, zewnętrzny punkt mycia naczyń, zieleń, miejsce gromadzenia odpadów stałych, ogrodzenie),
- budowa nabrzeża o dł. ok. 16,5 m,
- budowa wiaty rekreacyjnej w konstrukcji drewnianej,
- budowa przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do pawilonu socjalno-biurowego,
- budowa przyłączy i zewnętrznej instalacji wodociągowej do projektowanego pawilonu socjalno-biurowego oraz zewnętrznych punktów poboru wody,
- budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej do istniejącego hangaru oraz projektowanego pawilonu socjalno-usługowego,
- budowa instalacji oświetlenia terenu,
- montaż pomost pływającego.
3. Wartość robót budowlanych wynosi około 1 800 000 zł.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia – do daty zakończenia inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia, tzn. do 30 listopada 2012 roku .
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
¾ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
¾ posiadania wiedzy i doświadczenia,
¾ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
¾ sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
7.1 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
¾ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
¾ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
¾ oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokument w formie oryginału, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
¾ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
8. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.
10. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 20.06.2012 r. do godz. 11:30.
11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
15. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2012 r.
16. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia