W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: ROZBUDOWA MIEJSKIEJ PRZYSTANI ŻEGLARSKIEJ PRZY UL. KONOPNICKIEJ W POLICACH.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 0001
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

UNIA EUROPEJSKA
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Urząd Marszałkowski
Województwa Zachodniopomorskiego


   
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej w złotych równowartości     
14 000 euro
na


 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: ROZBUDOWA MIEJSKIEJ PRZYSTANI ŻEGLARSKIEJ PRZY UL. KONOPNICKIEJ W POLICACH.
 
1.              Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.              Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Miejskiej Przystani Żeglarskiej przy ul. Konopnickiej w Policach”, obejmującego następujący zakres robót:
-     remont istniejącego nabrzeża o dł. ok. 24 m wraz ze slipem,
-     niwelacja terenu w celu zabezpieczenia projektowanych obiektów przed okresowym zalewaniem wodami kanału Łarpia,
-     modernizacja istniejącego hangaru na sprzęt wodny obejmująca remont  instalacji, przebudowę istniejącego zaplecza, wykonanie posadzek, remont konstrukcji hangaru,
-     budowa pawilonu socjalno-biurowego (sala spotkań, aneks kuchenny, węzeł higieniczno-sanitarny pomieszczenia biurowe, magazynek) -  na bazie boksów kontenerowych w konstrukcji stalowej, 
-     zagospodarowanie terenu (budowa nawierzchni drogowej, dojść, mała architektura, zewnętrzny punkt mycia naczyń, zieleń, miejsce gromadzenia odpadów stałych, ogrodzenie),
-     budowa nabrzeża o dł. ok. 16,5 m,
-     budowa wiaty rekreacyjnej w konstrukcji drewnianej,
-     budowa przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do pawilonu socjalno-biurowego,
-     budowa przyłączy i zewnętrznej instalacji wodociągowej do projektowanego pawilonu socjalno-biurowego oraz zewnętrznych punktów poboru wody,
-     budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej do istniejącego hangaru oraz projektowanego pawilonu socjalno-usługowego,
-     budowa instalacji oświetlenia terenu,
-     montaż pomost pływającego.
3.              Wartość robót budowlanych wynosi około 1 800 000 zł.
4.              Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
5.              Wymagany termin wykonania zamówienia – do daty zakończenia inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia, tzn. do 30 listopada 2012 roku .
6.              O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
¾            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
¾            posiadania wiedzy i doświadczenia, 
¾            dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
¾            sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
7.             Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
7.1          W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
¾            oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
¾            wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
¾            oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7.2          W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokument w formie oryginału, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
¾            oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3          Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
8.              Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
9.              Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.
10.          Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 20.06.2012 r. do godz. 11:30.
11.          Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
12.          Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13.          Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14.          Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
15.          Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2012 r.
16.          Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 14.06.2012 r.

Wybór ofert


 
 

Załączniki

Powiadom znajomego