W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA PARKU „STAROMIEJSKIEGO” W POLICACH.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.5.2012.1-NP
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA PARKU „STAROMIEJSKIEGO” W POLICACH.

1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl
2.        Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową parku staromiejskiego w Policach obejmująca następujący zakresy robót:
-                    przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych wraz z korektą ich przebiegu,
-                    budowę nowych ciągów komunikacyjnych w ramach usankcjonowania istniejących ciągów wydeptanych,
-                    przebudowę istniejących placów,
-                    budowę nowego placu rekreacyjnego (ławki, stół szachowy, huśtawka ramieniowa) na pagórku w pobliżu wejścia od ul. Nowopol, 
-                    przebudowę istniejących schodów(schody głównego wejścia do parku Sc1, schody Sc2 i Sc3 , schody Sc4, schody Sc5)
-                    wymianę elementów małej architektury ( ławek, koszy na śmieci, balustrady) oraz usytuowanie nowych elementów ( ogrodzenie placu zabaw, stół szachowy),
-                    rozbudowę wewnętrznej sieci oświetleniowej o 2 latarnie
-                    wymianę istniejących latarni ( słup +oprawa),
-                    wycinkę drzew i krzewów żywopłotowych.
-                    nasadzenia drzew i krzewów
-                    wykonanie trawników na poboczach ścieżek
-                    utylizacja asfaltu
-                    usunięcie brył korzeniowych
3.        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.        Wymagany termin wykonania zamówienia – do  30 czerwca  2013 r.
5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-              posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-              posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu i nasadzeniach zieleni wraz z  budową nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2,
-              dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych,
-              sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-              Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
-              Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
50 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.        Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  14.06.2012 r. do godz. 11:30.
10.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.     Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.     Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.     Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 29 05.2012 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wybór ofert

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Ogloszenie o podpisaniu umowy

Załączniki

Powiadom znajomego