W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Odprowadzenie wód opadowych w rejonie działki nr 130 obręb Pilchowo w miejscowości Pilchowo
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TI.7013.12.2012
Zamawiający Burmistrz Polic, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32.
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
 
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach - Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
 
na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
 
na
 
Odprowadzenie wód opadowych w rejonie działki nr 130 obręb Pilchowo w miejscowości Pilchowo


 
1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
2.    Przedmiotem  zamówienia jest :
2.1 Odbudowa i przebudowa rowu zlokalizowanego na działkach nr 131/52, 131/56,  131/63, 130, 138, 456 obręb Pilchowo polegająca na:
1) regulacji koryta rowu na długości 480,0 m,
2) wykonaniu umocnienia skarp i darniowaniu,
3) wykonaniu 21 stopni wodnych,
4) wykonaniu 2 przepustów (W2 - W3; Sd2 – Sd3),
5) budowie drenażu odwadniającego,
6) budowie 2 wylotów drenażu czołowego Dr1 i Dr2.
2.2 Przebudowa 4 przyłączy wodociągowych fi=32 mm o łącznej długości 49 m.
2.3  Przebudowa kabli elektroenergetycznych 0,4 kV.
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.    Wymagany termin wykonania zamówienia  do  dnia 31 października 2012 r.
5.    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
·      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
·      posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane w zakresie branży melioracyjnej, których jednostkowa  wartość była nie niższa niż 300 000 zł ;
·      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności  melioracyjnej;
·      sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) -środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
·         Wykonawca  przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z       wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami       potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
·        ocena  spełnienia   warunków udziału w postępowaniu odbywać się    będzie    poprzez
      sprawdzenie  kompletności,    poprawności  oraz  aktualności  złożonych  oświadczeń  i
      dokumentów – metoda spełnia / nie spełnia.
 
7.   Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,- zł   (złożone w
      formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
 
8.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
 
9.   Oferty  należy   składać  w  sekretariacie   Urzędu  Miejskiego w     Policach, 72-010 Police,
      ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  14 czerwca 2012 r. do godz. 10:30.
10.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2012 r. o godz. 1100 w sali nr 32 w Urzędzie  Miejskim w     Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.
11.     Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.    Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  25 maja 2012 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki 1-7 do SIWZ 
Załącznik 8 do SIWZ - Umowa
Załącznik 9 - dokumentacja techniczna -1
Załącznik 9 - dokumentacja techniczna -2
Załącznik 9 - dokumentacja techniczna -3
Załącznik 9 - dokumentacja techniczna -4
Załącznik 9 - dokumentacja techniczna -5
Wybór ofert - unieważnienie                                                                  
 
                                                                       
 
 
 
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego