W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa ulicy Grzybowej w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.6.2012.1
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach  Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP 


na
Przebudowa ulicy Grzybowej w Policach


1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej : www.police.pl.
2.    Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa odcinka ul. Grzybowej od skrzyżowania z ulicą Bankową do skrzyżowania z ulicą Piaskową w Policach, obejmująca  roboty budowlane związane z :
-               rozbiórką istniejących nawierzchni: z masy bitumicznej, z płyt żelbetowych, z płyt chodnikowych, z kostki betonowej, z betonu,
-               budową drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni
         około 2 300 m2,
-               budową parkingów z kostki brukowej betonowej o powierzchni około 900 m2,
-                przebudową zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z mieszanki  mineralno-asfaltowej o łącznej powierzchni około 600 m2,         
-               przebudową zatok  autobusowych z kostki kamiennej o powierzchni około 240 m2,
-               budową chodników z kostki brukowej betonowej o powierzchni około 2 050 m2,
-               budową nowych studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi,
-               wymianą wpustów ulicznych na istniejących studzienkach,
-               wymianą włazów na studzienkach kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-               odtworzeniem i uzupełnieniem oznakowania pionowego i poziomego bezpieczeństwa ruchu,
-               przebudową oświetlenia ulicznego (przestawienie latarni),
-               zagospodarowaniem przyległego terenu.
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.    Wymagany termin wykonania zamówienia  do dnia  28 września 2012 roku.
5.    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)      posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli dwie   budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż  2 300 m2   każda;
3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych ;
4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych (słownie: jeden milion złotych) - środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
6.    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaga-nymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi speł-nianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i doku-mentów – metoda spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP, może polegać na wiedzy i doświadczeniu,   potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub  
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego 
łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji:
1)wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając                   w tym celu pisemne zobowiązanie (wg zał. 7 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
2) warunki udziału w postępowaniu będą spełnione jeżeli każdy z warunków spełni co najmniej jeden z tych podmiotów.
7.    Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 45.000,- zł  złożone
      w  formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
8.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.  Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul.   
     Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  26.04.2012 r. do godz. 10.30.
10.      Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.    Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu         
       zakupów.
12.      Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.  Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia  uzupełniającego obejmującego następujący zakres robót :
-        rozbiórkę istniejących nawierzchni: z masy bitumicznej, z płyt żelbetowych, z płyt chodnikowych, z kostki betonowej, z betonu,
-        budowę drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni około
2 050 m2,
-        budowę parkingów z kostki brukowej betonowej o powierzchni około 400 m2,
-        przebudowę zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z mieszanki  mineralno-asfaltowej o łącznej powierzchni około 800 m2,         
-        przebudowę zatoki  autobusowej z kostki kamiennej o powierzchni około 130 m2,
-        budowę chodników z kostki brukowej betonowej o powierzchni około 1 800 m2,
-        budowę nowych studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi,
-        wymianę wpustów ulicznych na istniejących studzienkach,
-        wymianę włazów na studzienkach kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-        odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego bezpieczeństwa ruchu,
-        zagospodarowanie przyległego terenu.
14.   Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  11.04. 2012 r.

         

Powiadom znajomego