W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 4 PRZY UL. PIASKOWEJ 47a W POLICACH.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI7013.22.2012.1-NP
Zamawiający Burmistrz Polic, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

                                             
 
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 4 PRZY UL. PIASKOWEJ 47a W POLICACH.


 
 
1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl
2.        Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa świetlicy Rady Osiedla nr 4 przy ul. Piaskowej 47a w Policach, obejmująca następujący zakresy robót:
-                     rozbiórka części budynku – stropodach, ściana frontowa oraz fragmęnty ścian bocznych wraz z fundamentami, ściany działowe,
-                    budowa nowych i przebudowa istniejących przyłączy infrastruktury technicznej tj.: przyłącz kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przebudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i przebudowa przyłącza elektroenergetycznego,
-                    rozbudowa budynku w stronę granicy z działką nr 3246 oraz na dziłce 3244 i 2208/22,
-                    nadbudowa budynku w celu uzyskania wymaganej przepisami wysokości pomieszczeń, 
-                    budowa nowych instalacji wewnętrznych ( kanalizacja sanitarna i deszczowa, instalacja wodociągowa, gazowa,  c.o., elektryczna, wentylacja),
-                    zagospodarowanie terenu – demontaż istniejących utwardzeń, utwardzone dojścia, podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, budowa ogrodzenia, nasadzenia zieleni niskiej i średniej,
3.        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.        Wymagany termin wykonania zamówienia –   30 września 2012 r.
5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-              posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-              posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-              posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-              dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych,
-              sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-              Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
-              Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
15 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.        Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  17.04.2012 r. do godz. 11:30.
10.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.     Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.     Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.     Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  02.04.2012 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Projekty
Projekty
Specyfikacje
Przedmiary

Wybór ofert
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 
 

Załączniki

Powiadom znajomego