Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 4 PRZY UL. PIASKOWEJ 47a W POLICACH. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI7013.22.2012.1-NP |
Zamawiający | Burmistrz Polic, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 4 PRZY UL. PIASKOWEJ 47a W POLICACH.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa świetlicy Rady Osiedla nr 4 przy ul. Piaskowej 47a w Policach, obejmująca następujący zakresy robót:
- rozbiórka części budynku – stropodach, ściana frontowa oraz fragmęnty ścian bocznych wraz z fundamentami, ściany działowe,
- budowa nowych i przebudowa istniejących przyłączy infrastruktury technicznej tj.: przyłącz kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przebudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i przebudowa przyłącza elektroenergetycznego,
- rozbudowa budynku w stronę granicy z działką nr 3246 oraz na dziłce 3244 i 2208/22,
- nadbudowa budynku w celu uzyskania wymaganej przepisami wysokości pomieszczeń,
- budowa nowych instalacji wewnętrznych ( kanalizacja sanitarna i deszczowa, instalacja wodociągowa, gazowa, c.o., elektryczna, wentylacja),
- zagospodarowanie terenu – demontaż istniejących utwardzeń, utwardzone dojścia, podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, budowa ogrodzenia, nasadzenia zieleni niskiej i średniej,
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 30 września 2012 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
15 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 17.04.2012 r. do godz. 11:30.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 02.04.2012 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia