Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Remont pokrycia dachowego papowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach mieszkalnych przy ul. Asfaltowej 1, ul. Dolnej 27, ul. Starzyńskiego 8, administrowanych przez ZGKiM w Policach w podziale na trzy części. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 57397-2012 |
Zamawiający | ZGKiM Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, dnia 12.03.2012r.
P R Z E T A R G
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 72-010 Police, ul. Bankowa 18,
tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
NA ROBOTY BUDOWLANE
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Remont pokrycia dachowego papowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach mieszkalnych przy ul. Asfaltowej 1, ul. Dolnej 27, ul. Starzyńskiego 8, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części”
CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok.130 m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym przy ul. Asfaltowej 1, stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM w Policach.”
CZĘŚĆ II zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok. 90 m2 oraz ok. 21 m2 mansardu krytego dachówką, wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym przy ul. Dolnej 27, stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM w Policach.”
CZĘŚĆ III zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok.154 m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Starzyńskiego 8, stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM w Policach.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3a, 3b i 3c oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2a, 2b i 2c do niniejszej SIWZ.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Wysokość wymaganego wadium:
- dla CZĘŚĆI I : 700zł (słownie: siedemset zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI II : 800 zł (słownie: osiemset zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI III : 1000 zł (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100).
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6. do siwz
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
- Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych papą termozgrzewalną, potwierdzone referencjami:
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych papą termozgrzewalną - wg zał. nr 7a, 7b,7c.
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b, 7c zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów, którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8a, 8b, 8c, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, 8c, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b, 9c.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł:
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 27.03.2012. o godz. 7.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 27.03.2012r. o godz. 08.00.
Nr ogłoszenia w BZP 57397-2012