W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont pokrycia dachowego papowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach mieszkalnych przy ul. Asfaltowej 1, ul. Dolnej 27, ul. Starzyńskiego 8, administrowanych przez ZGKiM w Policach w podziale na trzy części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 57397-2012
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

                                                                                          Police, dnia 12.03.2012r. 
 
P R Z E T A R G

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 72-010 Police,  ul. Bankowa 18, 

 tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


Remont pokrycia dachowego papowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach mieszkalnych przy ul. Asfaltowej 1, ul. Dolnej 27, ul. Starzyńskiego 8,  administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części”


CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok.130 m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym przy ul. Asfaltowej 1, stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM w Policach.”
 
CZĘŚĆ II  zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok. 90 m2 oraz  ok. 21 m2 mansardu krytego dachówką, wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym  przy ul. Dolnej 27, stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM w Policach.”
 
CZĘŚĆ III zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok.154 m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Starzyńskiego 8, stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM w Policach.”
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3a, 3b i 3c oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2a, 2b i 2c do niniejszej SIWZ.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać   na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać  w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 


Wysokość  wymaganego  wadium: 


- dla  CZĘŚĆI  I :  700zł  (słownie: siedemset zł, 00/100);

- dla  CZĘŚĆI  II : 800 zł  (słownie: osiemset zł, 00/100);

 - dla  CZĘŚĆI  III : 1000 zł   (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100).


 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak.
 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
 
- nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6. do siwz
 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali  remont  pokrycia  dachów  krytych  papą termozgrzewalną, potwierdzone referencjami:
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych papą termozgrzewalną - wg zał. nr 7a, 7b,7c.
 
-  Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b, 7c zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów, którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi:
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8a, 8b, 8c, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, 8c, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
 
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b, 9c.
 
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł:
 
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł).
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
 
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  27.03.2012. o godz. 7.30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 27.03.2012r. o godz. 08.00.
 
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP 57397-2012

 

 

      
 

Załączniki

SIWZ.doc doc, 168 kB

Powiadom znajomego