W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych na terenie gminy Police"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

                                               Burmistrz Polic
                                         ul. Stefana Batorego 3, 
                                                 72-010 Police 
                                   ogłasza przetarg nieograniczony na
„BIEŻĄCE UTRZYMANIE,  NAPRAWY CZĄSTKOWE,  KONSERWACJA  ULIC  I  DRÓG GMINNYCH  NA  TERENIE  GMINY  POLICE".
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych na terenie gminy Police”, obejmujący roboty budowlane związane z :
1) Naprawą i remontem nawierzchni utwardzonych jezdni wraz z jej elementami:
-        krawężniki,
-       podbudowa,
-       włazy studni ulicznych,
-       wpusty uliczne,
-       bariery ochronne,
-       inne elementy urządzeń drogowych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego.
2) Naprawą i remontem nawierzchni nieutwardzonych jezdni wraz z jej elementami.
3) Naprawą dróg gruntowych.
4) Naprawą, remontem i uzupełnianiem nawierzchni chodników wraz z ich elementami:
-       obrzeża,
-       podbudowa,
-       inne elementy związane z  utrzymaniem prawidłowej nawierzchni chodników.
5) Naprawą ławek wraz z uzupełnianiem brakujących elementów.
6) Naprawą i konserwacją wiat przystankowych w tym:
-       wymiana, transport i montaż nowych wiat zakupionych przez Zamawiającego,
-       bieżące uzupełnianie brakujących rozkładów jazdy,
-       bieżące uzupełnianie brakujących nr linii autobusowych,
-       bieżące uzupełnianie brakujących  nazw przystanków,
-       bieżące uzupełnianie brakujących tablic przystankowych ,
-       kontrolę stanu urządzeń przystankowych dwa razy w miesiącu.
7) Naprawą znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli.
8) Wymianą uszkodzonych znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli.
9) Ustawianiem nowych znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli.
10) Wprowadzaniem stałych zmian organizacji ruchu wg projektów sporządzonych przez Gminę Police i zatwierdzonych przez Starostę Powiatu Polickiego.
11) Wykonaniem tymczasowych zmian organizacji ruchu  podczas świąt (np. Bożego Ciała), imprez kulturalnych i sportowych (np.  koncerty, „Neptunalia" „Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy", Bieg „Policka Piętnastka" itp.), polegających na ustawianiu barier zabezpieczających, tablic informacyjnych, znaków drogowych.
12) Naprawą i remontem mostów i przepustów drogowych.
13) Ustawieniem, naprawą i wymianą progów spowalniających.
14) Naprawą i konserwacją ulicznej sygnalizacji świetlnej oraz wymianą  akumulatorów w tymczasowej sygnalizacji świetlnej ustawionej na ul. Kuźnickiej i Piotra i Pawła w Policach.
15) Dekoracją miasta flagami z okazji  świąt państwowych.
16) Ustawieniem choinek i ich dekoracją.
17) Usuwaniem awarii związanych z ruchem drogowym oraz wykonanie innych robót związanych z ruchem drogowym .
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:
        Do 30 listopada 2013r.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i
ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1).  posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2). udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonania  co najmniej dwóch  zamówień publicznych odpowiadającym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł. brutto każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace  te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki  i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.
3). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować na dzień składania ofert poprzez przedstawienie dokumentu   potwierdzającego zawarcie umowy na n/w sprzęt).:
     a) narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, jeżeli wykażą się co najmniej:
-       samochodem tzw. „termos" do transportu asfaltobetonu o ładowności min 5.0 t, zapewniającym temperaturę układanego asfaltobetonu min 150°C – 2 szt;
-       samochodem samowyładowczym (o ładowności min.4,5 tony) – 2 szt.;
-       samochodem do przewozu sprzętu pomocniczego– 2 szt.;
-       samochodem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie do prac na wysokości, o wysięgu nie mniej niż 6 m oraz w samochodowe urządzenie dźwigowe o udźwigu nie mniejszym niż l .800 kg (zarejestrowane w Urzędzie Dozoru Technicznego z ważnym atestem),
-       walcem drogowym wibracyjnym, stalowym, gładkim, o nacisku nie mniejszym niż 2,5 t;
-       zagęszczarką o sile ubijania nie mniejszą niż 450 kg/m– 2 szt.;
-       recyklerem do przerobu zerwanego asfaltobetonu o wydajności nie mniejszej niż 1800 kg/h;
-       piłą mechaniczną do przecinania asfaltobetonu– 2 szt.;
-       ciśnieniową skrapiarką emulsji do asfaltobetonu, podgrzewającą emulsję do temperatury 50-70°C;
-       frezarką do asfaltobetonu o szerokości roboczej frezowania min. 50 cm;
-       młotem mechanicznym do kucia asfaltobetonu o sile udaru min. 57 J– 2 szt.;
-       koparko-spycharką o głębokości kopania nie mniej niż 5 m i wysokości wysypu nie mniej niż 4 m;
-       koparko ładowarką z młotem wyburzeniowym,
-       agregatem prądotwórczym do zasilania elektronarzędzi w terenie– 2 szt.;
b) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykażą co najmniej jedną osobę na stanowisko kierownika robót drogowych- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
4). ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
5). sytuacja ekonomiczna i finansowa.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia                             w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Cena roboczogodziny – podstawę stanowić będzie najniższa cena z ofert uznanych za ważne - C min.
W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentową wagę
tego kryterium tj. 30, pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: C min/Cx, gdzie:
C min jest ceną oferty najniższej.
 Cx jest ceną oferty rozpatrywanej.
2. Cena transportu – podstawę stanowić będzie najtańszy koszt transportu z ofert  uznanych za ważne Tmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentową wagę tego kryterium dla poszczególnego rodzaju transportu, pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz  T min/T x, gdzie:
T min. - najtańszy koszt rodzaju transportu,
T x - koszt rozpatrywanego rodzaju transportu.
3. Cena sprzętu – podstawę stanowić będzie najtańszy koszt pracy sprzętu z ofert uznanych za ważne S min.. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentową wagę tego kryterium, dla poszczególnego rodzaju sprzętu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz S min/S x, gdzie:
S min. - najtańszy koszt rodzaju pracy sprzętu,
S x   - koszt rozpatrywanego rodzaju pracy sprzętu.
4. Gotowość do realizacji robót – podstawę stanowić będzie najszybsza gotowość do przystąpienia realizacji prac z ofert uznanych za ważne Gmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowa wagę tego kryterium, tj. 30 pomnożyć przez współczynnik
stanowiący iloraz Gmin/Gx gdzie:
Gmin. - najkrótszy czas gotowości do realizacji robót,
Gx     - czas gotowości do realizacji robót oferty rozpatrywanej (wykonawca poda czas gotowości 
w   swojej ofercie w minutach).
5. Narzut na zakup materiałów – podstawę stanowić będzie najniższy  narzut Kz wyrażony w  %. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowa wagę tego kryterium, tj. 10 pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz Nmin/Nx gdzie:
Nmin. – najniższy narzut Kz,
Nx – koszt rozpatrywanego narzutu Kz.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 
XI. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 8 grudnia 2011r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy                   ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 8 grudnia 2011r.                 o godz. 1200 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców. XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych   i uzupełniających:
       1.   Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
             Prawo zamówień publicznych.
       2.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
 
 Wybór ofert
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego