W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na dostawa fabrycznie nowego aparatu do znieczulenia ogólnego na potrzeby  Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie (będzie używany na bloku operacyjnym położniczym w celu prowadzenia bezpiecznych znieczuleń u pacjentek ciężarnych)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty znajduje się pod ogłoszeniem o przetargu
Police, dnia 2 listopada 2011 roku 
 
Ogłoszenie
 
I. Nazwa zamawiającego: Gmina Police
ul. Stefana Batorego 3
72 – 010 Police
 
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
 
III. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie: www. police.pl
 
IV. Przedmiotem zamówienia jest  dostawa fabrycznie nowego aparatu do znieczulenia ogólnego na potrzeby  Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie (będzie używany na bloku operacyjnym położniczym w celu prowadzenia bezpiecznych znieczuleń u pacjentek ciężarnych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został  w załączniku  nr 1 do SIWZ.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
 
V. Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
 
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)        posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zasady  „spełnia” – „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach żądanych na ich potwierdzenie przez zamawiającego.
 
VII. Wymagania dotyczące wadium: nie stosuje się wadium.
 
VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100 %). Ocena ofert będzie dokonywana wyłącznie w oparciu o informacje w nich zawarte. W toku oceny ofert zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów liczonych według następującego wzoru:
 
Ax = (Cmin : Cx) x 100 %
 
gdzie:
- Ax – liczba punktów, którą zamawiający przyzna ofercie „x” za kryterium „A”, czyli cenę,
- Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert,
- Cx – cena zaproponowana przez konkretnego wykonawcę „x”
- 1 punkt = 10%
 
Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa powołana przez Burmistrza Polic. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Komisja przetargowa sprawdzi stan zamknięcia kopert, a następnie otworzy koperty.
 
2)  Po części jawnej rozpocznie się część niejawna prac komisji przetargowej, w której nastąpi stwierdzenie ważności ofert (ich zgodność z ustawą PZP i SIWZ). Po wyodrębnieniu ofert ważnych komisja przetargowa dokona oceny merytorycznej dokumentów przetargowych.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za niepodlegającą odrzuceniu i za najkorzystniejszą zgodnie z przyjętym kryterium.
Decyzję w sprawie wyboru wykonawcy podejmuje Burmistrz Polic, na podstawie propozycji przedstawionej przez komisję przetargową.
 
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
 
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 10 listopada 2011 do godz. 9.00 Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 10 listopada 2011 roku w sali 32 o godz. 9.15 w obecności wykonawców. Przed otwarciem ofert, zamawiający poinformuje wykonawców, jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
 
X. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dniu. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XI. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2 listopada 2011 roku pod numerem 360820 – 2011.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (07.11.2011)
Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (08.11.2011)
Ogłoszenie o wyborze oferty

Załączniki

siwz.doc doc, 282 kB
pytania.doc doc, 24 kB

Powiadom znajomego