W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Przebudowa ul. Świerkowej w Policach”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
PRZEBUDOWA UL.  ŚWIERKOWEJ W POLICACH".
 
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Świerkowej w Policach”, obejmujący roboty:
    DROGOWE
a/ Wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV o głębokości 40 cm wraz z wywozem ziemi na odległość do 5 km. - 960,00 m²
b/ Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszonego betonu o frakcji 0-50 mm i grub. 25 cm - 960,00 m²
c/ Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm(z zamkiem) na ławie betonowej z oporem - 303,00 mb
d/ Wykonaniem nawierzchni jezdni z kostki „polbruk” grubości 8 cm na podbudowie betonowej o grubości 5 cm, kostka w kolorze szarym - 960,00 m2
e/ Humusowaniem skarp wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną i obsianiem trawą -303,00 m²
f/ Ustawieniem znaków drogowych A-7 (małych) na rurach stalowych Ø 60 mm      -     3,00 szt
   KANALIZACJA DESZCZOWA

a/ Wykonanie wykopów liniowych w gruncie kat. II-IV o szerokości do 1,50m i głębokości do 2,2 m. - 560,00 m³
b/ Obsypanie rurociągu piaskiem sypkim warstwą o grubości 0,50 m  -110,00 m³
c/ Zasypanie wykopów ziemią z wykopów -450,00 m³
d/ Wywóz ziemi na odległość do 5 km. - 110,00 m³
e/ Ułożenie kolektora kanalizacji deszczowej z rury PCV Ø 400 mm  - 143,00 mb
f/ Ustawienie studni rewizyjnych Ø 1000 mm na płycie betonowej wraz z pokrywą - 5,00 szt.
g/ Ustawienie studzienek ściekowych wraz z kratką  -     9,00 szt.
i/ Ułożenie przykanalików z rury PCV Ø 160 mm -   37,50 mb
  ROBOTY ELEKTRYCZNE

a/ Montaż i ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami  -      9,00 szt                b/ Układanie kabli YAKY 4x25 -  220,00 mb                                                                c/ Ustawienie szafy oświetleniowej SOu-100 typu SO-6/3 - 1,00 kpl                                                                                                                        d/ Ustawienie stacji transformatorowej (materiał inwestora)                                       -       1,00 kpl e/ Układanie kabli XRUHAKXS 3x1x120/50 (materiał inwestora)                             -   240,00 mb                                                               f/ Montaż i stawianie słupów wirowych dwużerdziowych                                           -       1,00 szt  Roboty elektryczne wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym  załącznik nr 5 do SIWZ  
Uwaga: Do robót ziemnych - wykopów należy dołączyć protokół potwierdzający               wskaźnik zagęszczenia gruntu.                                                                               2. Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV:
45-00-00-00 -7 - Roboty budowlane
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi  36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
Po zakończeniu robót, do obowiązku Wykonawcy należy wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej. 
 
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:   60 dni od dnia przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech  robót budowlanych obejmujących remont, przebudowę lub budowę chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych z kostki typu polbruk o powierzchni min. 1000m2 każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
3. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami,
 Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
 (który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert  
  potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n/w sprzęt).
- koparko-ładowarką,
- samochodem samowyładowczym o ładowności min 5t,
- ubijarką spalinową,
- piłą do cięcia betonu,
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy  złotych).
5. Posiadanie zezwolenia na wywóz i składowanie ziemi i gruzu.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania                     o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 29 lipca 2011r. do godz. 1000 w pok. nr 30 (sekretariat) przy                                ul. Batorego 3 w Policach.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 29 lipca 2011r.  o godz. 1030               w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców. XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych   i uzupełniających:
       1.   Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
             Prawo zamówień publicznych.
       2.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 

Ogłoszenie wyboru oferty

Załączniki

Powiadom znajomego