Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Przebudowa ul. Świerkowej w Policach” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
PRZEBUDOWA UL. ŚWIERKOWEJ W POLICACH".
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Świerkowej w Policach”, obejmujący roboty:
DROGOWE
a/ Wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV o głębokości 40 cm wraz z wywozem ziemi na odległość do 5 km. - 960,00 m²
b/ Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszonego betonu o frakcji 0-50 mm i grub. 25 cm - 960,00 m²
c/ Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm(z zamkiem) na ławie betonowej z oporem - 303,00 mb
d/ Wykonaniem nawierzchni jezdni z kostki „polbruk” grubości 8 cm na podbudowie betonowej o grubości 5 cm, kostka w kolorze szarym - 960,00 m2
e/ Humusowaniem skarp wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną i obsianiem trawą -303,00 m²
f/ Ustawieniem znaków drogowych A-7 (małych) na rurach stalowych Ø 60 mm - 3,00 szt
KANALIZACJA DESZCZOWA
a/ Wykonanie wykopów liniowych w gruncie kat. II-IV o szerokości do 1,50m i głębokości do 2,2 m. - 560,00 m³
b/ Obsypanie rurociągu piaskiem sypkim warstwą o grubości 0,50 m -110,00 m³
c/ Zasypanie wykopów ziemią z wykopów -450,00 m³
d/ Wywóz ziemi na odległość do 5 km. - 110,00 m³
e/ Ułożenie kolektora kanalizacji deszczowej z rury PCV Ø 400 mm - 143,00 mb
f/ Ustawienie studni rewizyjnych Ø 1000 mm na płycie betonowej wraz z pokrywą - 5,00 szt.
g/ Ustawienie studzienek ściekowych wraz z kratką - 9,00 szt.
i/ Ułożenie przykanalików z rury PCV Ø 160 mm - 37,50 mb
ROBOTY ELEKTRYCZNE
a/ Montaż i ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami - 9,00 szt b/ Układanie kabli YAKY 4x25 - 220,00 mb c/ Ustawienie szafy oświetleniowej SOu-100 typu SO-6/3 - 1,00 kpl d/ Ustawienie stacji transformatorowej (materiał inwestora) - 1,00 kpl e/ Układanie kabli XRUHAKXS 3x1x120/50 (materiał inwestora) - 240,00 mb f/ Montaż i stawianie słupów wirowych dwużerdziowych - 1,00 szt Roboty elektryczne wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
Uwaga: Do robót ziemnych - wykopów należy dołączyć protokół potwierdzający wskaźnik zagęszczenia gruntu. 2. Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV:
45-00-00-00 -7 - Roboty budowlane
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
Po zakończeniu robót, do obowiązku Wykonawcy należy wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących remont, przebudowę lub budowę chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych z kostki typu polbruk o powierzchni min. 1000m2 każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
3. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami,
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
(który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert
potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n/w sprzęt).
- koparko-ładowarką,
- samochodem samowyładowczym o ładowności min 5t,
- ubijarką spalinową,
- piłą do cięcia betonu,
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
5. Posiadanie zezwolenia na wywóz i składowanie ziemi i gruzu.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 29 lipca 2011r. do godz. 1000 w pok. nr 30 (sekretariat) przy ul. Batorego 3 w Policach.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 29 lipca 2011r. o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców. XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych i uzupełniających:
1. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.