W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na REMONT CZĘŚCI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR.271.7.2011
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wybór ofert pod ogłoszeniem w załączniku

Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„REMONT CZĘŚCI BUDYNKU URZĘDU
MIEJSKIEGO W POLICACH

1.   Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie
w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Urzędzie Miejskim w Policach przy
ul. Stefana Batorego 3, I piętro, pok. 23, w poniedziałki w godzinach od 700 do 1600, od wtorku do piątku w godz. od 730 do 1500. SIWZ dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.police.pl. Osobami uprawnionymi do kontaktów
z Wykonawcami są:
            - Elżbieta Jarema tel.: 91-431-18-23, fax. 91-431-18-32;
            - Agnieszka Komor tel.: 91-431-18-16.
2.   Przedmiotem zamówienia jest remont części budynku Urzędu Miejskiego
w Policach.
3.   Termin wykonania zamówienia: 28.10.2011 rok .
4.   O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia-wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty remontowe, odpowiadające wielkością i zakresem robotom będącym przedmiotem zamówienia tj. wykonali roboty malarskie  o powierzchni co najmniej 1000 m2 .
3)    sytuacji ekonomicznej i finansowej-wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem.
   Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na zasadzie oceny spełnia/nie
   spełnia.
5.   Nie stosuje się wadium.
6.   Kryterium oceny – cena 100 %.    
7.   Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy                     ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 27 lipca 2011 r., do godz. 9:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 27 lipca 2011 r. sala nr 32  (I piętro) o godz. 9:15  w obecności Wykonawców.
8.   Termin związania ofertą – 30 dni.
9.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
10.  Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu                    12.07.2011r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Remont pomieszczen UG-Przedmiar
ST -POLICE-remont pomieszczeń
wybór ofert

Załączniki

Powiadom znajomego