W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg Nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „PRZEBUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW PRZY UL. SIKORSKIEGO W POLICACH\".
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.6.2011
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wybór ofert pod ogłoszeniem w załączniku

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„PRZEBUDOWA  MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW PRZY UL. SIKORSKIEGO W POLICACH".

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa miejsc parkingowych i chodników przy ul. Sikorskiego w Policach”, obejmujący roboty budowlane związane z :
a/ Wykonaniem koryta w gruncie kat. III-IV o głębokości 40 cm - 367,00 m2
b/ Wykonaniem koryta w gruncie kat. III-IV o głębokości 20 cm - 500,00 m2
c/ Wywozem ziemi i gruzu betonowego na odl. do 5 km - 341,00 t
d/ Wykonaniem dolnej warstwy podbudowy z kruszonego betonu o frakcji
    0-50 mm i grub. 20 cm - 367,00 m2
e/ Wykonaniem dolnej warstwy podbudowy z kruszonego betonu o frakcji
    0-35 mm i grub. 10 cm - 500,00 m2
f/ Rozebraniem krawężnika 15x30 cm  -  37,00 mb
g/ Rozebranie krawężnika kamiennego  -  88,00 m2            
h/ Rozebraniem ławy betonowej z oporem pod krawężnik    -    2,50 m3
i/ Rozebraniem nawierzchni chodnika z płytek 35x35cm  - 867,00 m2
j/ Rozebraniem obrzeży betonowych 6x20 cm - 414,00 mb,
k/ Ustawieniem krawężnika betonowego 15x30 cm(z zamkiem) na ławie betonowej z oporem - 114,00 mb
l/ Ustawieniem obrzeży betonowych 6x20 cm (z zamkiem) - 425,00 mb
ł/ Wykonaniem nawierzchni z kostki „polbruk” grubości 8 cm na
podbudowie betonowej o grubości 5 cm, kostka w kolorze szarym z paskami
oddzielającymi miejsca postoju w kolorze białym - 367,00 m2
m/ Wykonaniem nawierzchni z kostki „polbruk” grubości 8 cm w kolorze szarym
    z czerwonymi elementami na podbudowie cem-piaskowej grub 5 cm - 500,00 m2
n/ regulacją studzienek   -     1.00 szt
o/ Uzupełnieniem szczeliny przy krawężniku betonem i emulsja asfaltową - 114,00 mb
p/ Humusowaniem skarp wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną i obsianiem trawą - 316,00 m2
r/ Oznakowaniem poziomym jezdni farbą chlorokauczukową, strzałki, symbole
   malowane ręcznie (miejsce dla inwalidy)  -     1,80 m2
s/ Ustawieniem znaków drogowych na rurach stalowych O 60 mm  -     3,00 szt
t/ Ustawieniem krawężnika kamiennego na ławie betonowej z oporem (krawężnik
    kamienny z odzysku)  -    69,00 mb
u/ Ułożeniem płytek betonowych 40x40x7 cm na podsypce cem-piaskowej na
     szerokości przejść dla pieszych o fakturze ostrzegającej osoby niewidome   -     4,00 m2                                    
2. Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV:
45-00-00-00 -7 - Roboty budowlane
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi  36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
Do protokółu końcowego Wykonawca dołączy inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:   40 dni od dnia przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie
warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według
poniższych zasad :
2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech  robót budowlanych obejmujących remont, przebudowę lub budowę chodników, parkingów
lub ścieżek rowerowych z kostki typu polbruk o powierzchni min. 800m2 każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
3. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami,
 Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
 (który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert  
  potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n/w sprzęt).
- koparko-ładowarką,
- samochodem samowyładowczym o ładowności min 5t,
- ubijarką spalinową,
- piłą do cięcia betonu,
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto
tysięcy  złotych).
5. Posiadanie zezwolenia na wywóz i składowanie ziemi i gruzu.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 22 lipca 2011r. do godz. 1000 w pok. nr 30 (sekretariat) przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 22 lipca 2011r. o godz. 10:30 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych   i uzupełniających:
       1.   Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
             Prawo zamówień publicznych.
       2.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wybór ofert

Załączniki

Powiadom znajomego