Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | TRANSMISJĘ DANYCH ORAZ SERWIS TECHNICZNY SYSTEMU MONITORINGU W POLICACH |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI//7020/10/201011.EJ-6 |
Zamawiający | Urząd Miejski w Policach |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
TRANSMISJĘ DANYCH ORAZ SERWIS TECHNICZNY SYSTEMU
MONITORINGU W POLICACH
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach www.police.pl .
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
a) transmisja danych (przepustowość każdego łącza 4Mb/s) pomiędzy centrum CM1
(w KPP Policji) a istniejącymi stanowiskami kamerowymi – 11 kpl.
b) transmisja danych (przepustowość łącza 40 Mb/s) pomiędzy centrum
monitorowania CM2 w siedzibie Straży Miejskiej, a centrum monitorowania CM1 w
Komendzie Policji.
c) serwis techniczny systemu monitoringu.
d) usługa transmisji danych i serwisu technicznego w okresie trzech lat,.
3. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (I p.) w terminie do 15.07.2011r. do godz. 1000
4. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.
5. Terminy wykonania zamówienia wymagane przez Zamawiającego 3 lata (transmisja danych i serwis techniczny).
6. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.07.2011 r. o godz. 103o w pok. nr 32 (I p.) w siedzibie Urzędu Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, w obecności wykonawców.
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 1a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.1. Wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ.
7.2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza
powierzyć podwykonawcom.
7.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie „spełnia, nie spełnia”. Nie
spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie
oferty.
8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
§ cena oferty – 100 %
9. Okres związania z ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
10. Nie pobiera się wadium.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
14. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 06.07.2011 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
lokalizacja kamer monitoringu
zestawienie urządzeń systemu monitoringu
Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 12.07.2011 r.
Wybór ofert