W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWĘ ZESPOŁU OGÓLNODOSTĘPNYCH BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO-ORLIK 2012” W PRZĘSOCINIE, gm. POLICE
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.7.2011
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór najlepszej oferty jako załącznik pod treścią ogłoszenia


Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach  Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP 
na
BUDOWĘ ZESPOŁU  OGÓLNODOSTĘPNYCH BOISK SPORTOWYCH
W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO-ORLIK 2012”
W PRZĘSOCINIE, gm. POLICE


 
1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej : www.police.pl.
2.    Przedmiotem  zamówienia jest budowa : boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej wraz z wyposażeniem, boiska wielofunkcyjnego o wymiarach  19,1 x 32,1 m z nawierzchnią poliuretanową wraz z wyposażeniem, budynku sanitarno - szatniowego o konstrukcji modułowej (pow. użytkowa 58,8 m², kubatura 280,04 m³) oraz zagospodarowanie terenu (ogrodzenie terenu zespołu boisk, piłkochwyty, ciągi komunikacyjne z kostki betonowej, tereny zielone), oświetlenie  terenu na 9 masztach o wysokości 9 m i infrastruktura techniczna podziemna.
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.    Wymagany termin wykonania zamówienia  -  90 dni od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do realizacji prac.
5.    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
·         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
·         posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane obejmujące budowę co najmniej trzech boisk sportowych piłkarskich z nawierzchnią ze sztucznej trawy o powierzchni min. 1800 m2 i co najmniej trzech boisk sportowych z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni min. 600 m2;
·         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  w tym:
        1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  
            budowlanymi o specjalności: 
            - konstrukcyjno-budowlanej,
            - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,    
              gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
            - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  elektroenergety-
              cznych
- która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;
2) przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema robotami budowlanymi polegającymi na budowie boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;
·    sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) - środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaga-nymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi speł-nianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i doku-mentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.    Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,- zł  złożone
      w  formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
8.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.  Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul.   
     Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  14.07.2011 r. do godz. 10.30.
10.      Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.    Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu         
       zakupów.
12.      Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
         elektronicznej.
13.   Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  28.06. 2011 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiary
Specfikacje
T1 - PDF - architektura, konstrukcja
T2,T3 - PDF -instal wodkan
T4 - PDF - instal elektr
T5 - PDF - drogi
T6 - PDF - opinia geotech
T7 - PDF - BiOZ
T8 - PDF - charakterystyka energ
T9 - PDF - operat wodno-prawny
PDF - dokumenty form praw
Wtórnik i karta wtórnika
Zdjęcia
Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 07.07.2011 r.
Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 08.07.2011 r.
wybór ofert
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na roboty dodatkowe

Załączniki

Powiadom znajomego