W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO MIĘDZY ULICAMI WYSZYŃSKIEGO I ZAMENHOFA W POLICACH – ETAP I
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TI.7041/1-3/WZ.2011
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
 prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
     na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
   
   
 
na 
PRZEBUDOWA  CIĄGU  PIESZEGO  MIĘDZY  ULICAMI  WYSZYŃSKIEGO  I  ZAMENHOFA  W  POLICACH – ETAP I


 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie
    na stronie  internetowej : www.police.pl
 
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową
    ciągu pieszego pomiędzy ulicami Wyszyńskiego i Zamenhofa  -  w Policach
    Etap  I. (zgodnie z rysunkiem plansza podstawowa i wymiarowa rys nr 2),
    obejmujące:
-  rozebranie  i budowa wszystkich istniejących nawierzchni w obrębie pasażu,
- wykonanie infrastruktury technicznej,  przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, internet bezprzewodowy,
- wykonanie nowego oświetlenia ( plansza zagospodarowania – branża elektryczna – trasa oznaczona kolorem różowym).
- wykonanie nowych elementów małej architektury (plac zabaw dla dzieci, słupy ogłoszeniowe, stoliki do gry w szachy, ławki, śmietniki,  zieleń ).
Podstawą realizacji zamówienia jest posiadana przez zamawiającego dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg rozdziału III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
 
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 
4. Wymagany termin wykonania zamówienia  - do 30.05.2012 r.
 
5.  W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
     spełniają  warunki dotyczące :
·    posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·    posiadają wiedzę i doświadczenie -  wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie publiczne polegające na przebudowie lub budowie nawierzchni utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną, zielenią , małą architekturą o powierzchni nie mniejszej niż  5 000 m2. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
   zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za
   kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; drogowe , instalacje
   elektryczne, instalacje sanitarne posiadają odpowiednie uprawnienia.
  (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w
   SIWZ),
·     sytuacji ekonomicznej i finansowej  - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
  Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na 
  podstawie   załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
  spełnia / nie spełnia.
 
6.  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
    30 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
 
7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
 
 
8.  Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
     Policach, 72-010 Police, ul. Stefana  Batorego 3 (pokój  nr 30)
     do dnia  15.06. 2011 r. do godz. 9,30
 
 9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
 
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
     dynamicznego systemu zakupów.
 
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
     aukcji elektronicznej.
 
12. Zamawiający przewiduje udzielenie  w okresie 3 lat od udzielenia
     zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających,
     stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia
     podstawowego, obejmujących wykonanie etapu II ( zgodnie
     z dokumentacją).
 
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 30.05.2011 r. 

Strona tytułowa SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacje
Etapowanie inwestycji 
Projekty branżowe - architektura
Projekty branżowe - Instalacje elektryczne
Projekty branżowe - Instalacje sanitarne
Projekty branżowe - Drogi
odpowiedzi na zadane przez Wykonawców pytania do przetargu
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Załączniki

Powiadom znajomego