W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA ODCINKU TANOWO – POLICE W RAMACH ROZOJU TURYSTYKI AKTYWNEJ W OBSZARZE METROPOLITALNYM
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 5541-5/2011
Zamawiający Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie
„BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA ODCINKU TANOWO – POLICE W RAMACH ROZOJU TURYSTYKI AKTYWNEJ W OBSZARZE METROPOLITALNYM".

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej na odcinku Tanowo – Police w ramach rozwoju turystyki aktywnej w obszarze metropolitalnym, obejmująca roboty budowlane związane z: 
- robotami pomiarowymi przy robotach ziemnych o długości około 6 800 mb,
- wykonaniem koryta gł 20 cm około 13 700 m2,
- wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm około               13 700 m2,  
- wykonaniem nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej gładkiej niefazowanej koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej o  powierzchni około              13 700 m2,
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został poprzez: 
- dokumentację projektową pn. BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA ODCINKU TANOWO –POLICE opracowanej przez Biuro Projektowo – Consultingowe „PROEKO” S.C. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Wita Stwosza 3,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:
         30 maj 2012r.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane obejmujące budowę ścieżek rowerowych lub chodników o łącznej powierzchni co najmniej 10 000 m2,                z zastrzeżeniem, że każda z wykowywanych robót nie może być mniejsza niż 1 000 m2, 
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych (słownie : jeden milion złotych), (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej),

2.    W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,  Zamawiający żąda
         dostarczenia następujących dokumentów:
2.1. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (Rozdział XVIII siwz) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia                         i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (Rozdział XVIII siwz)
2.3. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 (Rozdział XVIII siwz)
2.4. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.5. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

3.       W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
          zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 
          Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
3.1. Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz)
3.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
3.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
         „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
         oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych
         do oferty.
5.     Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z
         postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
         odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 77 000 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 4 maja 2011r. do godz. 1000 w pok. nr 30 przy                                ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 4 maja 2011r.  o godz. 1030 w pok. nr 32, przy ul. Stefana Batorego 3  w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych   i uzupełniających:
       1.   Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
             Prawo zamówień publicznych.
       2.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiar

Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Odpowiedź na zapytanie

Ogloszenie o wyborze oferty

Załączniki

SIWZ.doc doc, 809 kB

Powiadom znajomego