W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa przyczepy asenizacyjnej na podwoziu typu „hakowiec” do ciągnika Zetor Forterra 125 dla Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Leśno Górne.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy -
Zamawiający Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert

Tanowo: Dostawa przyczepy asenizacyjnej na podwoziu typu „hakowiec” do ciągnika Zetor Forterra 125 dla Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Leśno Górne.

Numer ogłoszenia: 379558 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych , Leśno Górne 12, 72-004 Tanowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 317 57 22, faks 91 317 57 22.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoisok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyczepy asenizacyjnej na podwoziu typu „hakowiec” do ciągnika Zetor Forterra 125 dla Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Leśno Górne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyczepy asenizacyjnej na podwoziu typu „hakowiec” do ciągnika Zetor Forterra 125 dla Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Leśno Górne.
 1. Przedmiot dostawy - parametry techniczne zestawu: Podwozie:
a) Hydrauliczne sterowanie mechanizmami,
b) Hamulce pneumatyczne,
c) Instalacja oświetleniowa,
d) Hamulec postojowy,
e) Kliny podporowe,
f) Hydrauliczna stopa podporowa,
Dane techniczne:
g) Dopuszczalna techniczna masa całkowita nie większa niż 16 Mg,
h) Technicznie dopuszczalna prędkość jazdy co najmniej 40 km/h, i) Długość kontenera współpracującego min-max 5,5/6,5 m,
j) Max kąt rozładunku kontenera 46 stopni,
k) Długość max podwozia z kontenerem nie więcej niż 9,0 m,
l) Zawieszenie osi - wahaczowe lub równoważne,
m) opony - balonowe- przystosowane do jazdy po grząskim terenie nie mniejsze jak 550/60 x 22,5,
n) blokada wahacza zawieszenia kół - hydrauliczna.
KONTENER ASENIZACYJNY o poj. 10 000 L z DZIAŁKIEM DO GNOJOWICY:
a) zbiornik o pojemności 10 000 l, wykonany z blachy obustronnie ocynkowanej ogniowo,
b) min 2 falochrony wewnątrz zbiornika
c) tylny właz o max średnicy O 900 mm
d) rama kontenera asenizacyjnego z systemem hakowym, wypełniona blachą spełniającą funkcję podestów i błotników,
e) kompresor do napełniania i opróżniania zbiornika w trybie wozu asenizacyjnego - czas napełniania zbiornika do 6” min - kompresor napędzany hydraulicznie,
f) pompa wirowa do podawania zawartości zbiornika na działko podające strumień na min. 45 m - napędzana hydraulicznie,
g) działko sterowane hydraulicznie z kabiny ciągnika,
h) armatura 6” - zasuwy i węże o średnicy O150 mm,
i) potrójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem z zaworem z wziernikiem,
j) wyposażony w manowakuometr,
k) wyposażony we wskaźnik napełniania,
l) na podestach umieszczone uchwyty na węże ssawne,
m) węże 6”- 2 szt. o długości co najmniej 3 m,
n) tylny króciec wyposażony w zasuwę ręczną 6” do napełniania zbiornika,
o) główna zasuwa spustowa o średnicy 6 sterowana hydraulicznie.
2. Rok budowy zestawu nie wcześniejszy niż - 2010 r.
3. Wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia w szczególności koszty dostawy do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjno-naprawczy, skutecznie usuwający awarię nie później jak 48 godz. od powzięcia wiedzy o usterce (awarii).
5.Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz ubezpieczy w/w pojazd w zakresie OC i AC (poniesie koszty ubezpieczenia);
6. Na podstawie art. 36 ust. 5 Prawa zamówień publicznych ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający oświadcza, że wykonanie zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
7. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. w/w ustawy, a więc:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 3. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
• 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)
1. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Wykonawca musi do oferty załączyć dokumenty (karty techniczne sprzętu, oferty katalogowe - wszystko w języku polskim), z których będzie wynikać, że oferowany sprzęt spełnia opisane w punkcie 3 SIWZ oczekiwane przez zamawiającego parametry. Zamawiający morze odrzucić ofertę jeśli ze złożonej oferty nie będzie wynikać, że zawiera ona oczekiwany przez zamawiającego przedmiot zamówienia w szczególności gdy oferty nie będzie można poprawić zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania:
a) oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum,
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami,
d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,
e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. -nazwa i adres wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoisok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Odzysku i Składowania Opadów Komunalnych w Leśnie Górnym Leśno Górne 12 72-004 Tanowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Odzysku i Składowania Opadów Komunalnych w Leśnie Górnym Leśno Górne 12 72-004 Tanowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4


Załączniki

Powiadom znajomego