W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Korekta koron drzew wzdłuż pasów drogowych (roboty wraz z nadzorem)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na „Korekta koron drzew wzdłuż pasów drogowych (roboty wraz z nadzorem)”

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax.: 43-11-832.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.police.pl
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
W ramach zamówienia należy wykonać prace związane z korektą koron drzew wzdłuż  pasów drogowych (roboty wraz z nadzorem).
Zamówienie obejmuje następujący zakres prac:
1) formowanie koron drzew
2) podcinka drzew dla utrzymania normatywnej skrajni drogowej; redukcja koron;
3) cięcia techniczne - redukcje koron; ochrona znajdujących się w pobliżu urządzeń oraz obiektów; usunięcie posuszu poprzez wykonanie cięć sanitarnych w celu eliminacji przypadków opadania suchych gałęzi.
4) uporządkowanie terenu z gałęzi i innych pozostałości po wykonanych pracach.
5) cięcia powinny uwzględniać cechy poszczególnych gatunków drzew tj. sposób wzrostu, rozgałęzienie i zagęszczenie gałęzi, konstrukcję korony.
Zamawiający dopuszcza użycie podnośnika, przy czym należy zwrócić szczególną uwagę przy manewrowaniu w koronie koszem podnośnika, tak by nie uszkodzić konarów drzew.
V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 18.10.2010 r. do 17.11.2010 r.
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia: o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł
b) dysponują minimum:
b1) 2 ciągnikami rolniczymi,
b2) 2 przyczepami ciągnikowymi,
b3) rębakiem do gałęzi,
b4) podnośnikiem koszowym – minimum 20 m,
b5) piłami spalinowymi – minimum 4 szt.      
c) dysponują minimum:
    c1) 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto doświadczenie min. 3 lata w wykonywaniu prac polegających na pielęgnacji drzew oraz ukończony właściwy kurs w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew.
    c2) 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych m.in. w koronach drzew.   
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
Ad. 1.Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, tj. obejmującej w swym zakresie pielęgnację drzew przydrożnych.
Ad. 2-4. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII).
Warunki określone w dziale VII będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy odpowiednie dokumenty w jednym egzemplarzu.
3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
4. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1-5 zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. WADIUM:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2. Wadium wynosi: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2010 r., do godziny 9:00.
4. Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego:
I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.
Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).
5. Dokument wniesienia wadium winien być opisany:
„Korekta koron drzew wzdłuż pasów drogowych  (roboty wraz z nadzorem)”
X. KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok.
nr 30 w terminie do dnia 30.09.2010 r. do godz. 9:00.
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
3. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 30.09.2010 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 30.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia






(aktulizacja 24.09)
(aktulizacja 24.09)




(aktulizacja 24.09)




Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 22.09.2010

Informacja o zmianie ogłoszenia

Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 24.09.2010

Ogłoszenie o wyborze oferty

Informacja o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ.doc doc, 128 kB

Powiadom znajomego