W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów z Gminy Police w okresie od 01.09.2010r. do końca roku szkolnego 2010/2011.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Police: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów z Gminy Police w okresie od 01.09.2010r. do końca roku szkolnego 2010/2011.
Numer ogłoszenia: 201988 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4243840, faks 91 4243841.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://opspolice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów z Gminy Police w okresie od 01.09.2010r. do końca roku szkolnego 2010/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów objętych przez Zamawiającego tą formą pomocy, w dni robocze, w sześciu szkołach na terenie Gminy Police oraz w świetlicy środowiskowej wg jadłospisu. Planowana orientacyjna ilość posiłków ogółem dla wszystkich części wynosi 52610 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości (+30%, -30%) zamówienia w zależności od ilości osób objętych dożywianiem. Posiłki dostarczane i wydawane będą przez Wykonawcę codziennie w dni robocze w godzinach pomiędzy 12:00 - 15:00. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkół wszelkich odpadków na własny koszt. Sposób i warunki korzystania z pomieszczeń szkoły (świetlicy środowiskowej) i ich wyposażenia Wykonawca ustala we własnym zakresie z Dyrektorem danej jednostki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, b) są wpisani do Rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają w banku zdolność kredytową lub środki finansowe nie mniejsze niż 4 000zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego, zgodnie z art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie upoważnionej osoby z danej szkoły, że w przypadku wybrania jego oferty i zawarcia umowy na realizację zamówienia udostępniona zostanie mu stołówka lub inne odpowiednie pomieszczenie w celu realizacji przedmiotu zamówienia; - oświadczenie o dysponowaniu minimalnym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kuchnią z infrastrukturą do wytwarzania posiłków, termosami specjalistycznymi do transportu posiłków, spełniającymi wymagania w sprawie wymogów sanitarnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opspolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W POLICACH ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W POLICACH ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, sekretariat pok. 403 IV piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Sikorskiego 8..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w całym okresie 9506 sztuk..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 8 ul. Piaskowa 99.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w całym okresie 13580 sztuk..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Tanowie ul. Szczecińska 31..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w całym okresie 7068 sztuk..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Tanowie Szkoła Filialna w Pilchowie ul. Szczecińska 1a..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa w Tanowie Szkoła Filialna w Pilchowie ul. Szczecińska 1a..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zespół Szkół w Trzebieży ul. WOP 19a..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w całym okresie 6402 sztuki..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zespół Szkół Nr 1 ul. Siedlecka 6..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w całym okresie 11252 sztuki..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świetlica TPD ul. Bankowa 22..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w całym okresie 3686 sztuk..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wszystkie załączniki

Ogłoszenie o wyborze ofert

Załączniki

dzieci.zip zip, 340 kB

Powiadom znajomego