W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ADAPTACJA ZABYTKOWEJ KRUCHTY PRZY PLACU CHROBREGO W POLICACH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty znajduje się pod ogłoszeniem o przetargu.

Police, 15.06.2009


BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny
(ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel:  091 43 118 63, fax:  091 43 118 71)
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
ADAPTACJA ZABYTKOWEJ KRUCHTY PRZY PLACU CHROBREGO W POLICACH
NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ


1.      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .
2.      Przedmiot zamówienia: budynek kruchty to obiekt wolnostojący, jednokondygnacyjny, o zwartej formie architektonicznej, na planie zbliżonym do kwadratu przekryty dwuspadowym dachem. Podstawowe dane liczbowe: Ilość kondygnacji -  przyziemie + antresola, powierzchnia użytkowa przyziemia - 14,54 m2, powierzchnia użytkowa antresoli - 2,02 m2, powierzchnia klatki schodowej - 3,80 m2.
3.      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.      Wymagany termin wykonania zamówienia  – 3 miesiące.
5.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)     wykonali należycie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie realizacje, których przedmiotem były roboty budowlane związane z budynkami zabytkowymi,
b)     posługują się osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane oraz będącymi czynnymi członkami właściwych samorządów zawodowych, w tym kierownikiem budowy z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych,
3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000 zł,
4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
6.      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł.
7.      O ocenie oferty w 100 % zadecyduje cena oferty.
8.      Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój  nr 30 (sekretariat) do dnia 06.07.2009 roku do godz. 10.00.
9.      Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.    Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11.    Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12.    Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 15.06.2009 roku.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o wyborze oferty z dnia 17.07.2009r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Dokumentacja techniczna (plik ZIP, 94,4 MB)

UWAGA! Po kliknięciu linku "Dokumentacja techniczna" proszę nie klikać na opcję "OTWÓRZ" tylko "ZAPISZ", aby najpierw zapisać całą dokumentaję na dysku twardym komputera. Po ukazaniu się okienka "Zapisywanie jako" zapisujemy plik kruchta.zip. Klikamy na pobrany plik prawym przyciskiem myszy wybierając "Wyodrębnij wszystkie". Po ukazaniu się okienka "Kreator wyodrębniania folderów skompresowanych" dwa razy klikamy "Dalej" i jeden raz "Zakończ". Zostanie wyświetlony folder z oczekiwanymi plikami.

Załączniki

Powiadom znajomego