Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Roboty budowlane „Remont nawierzchni chodnika przy ul. gen. Stefana Roweckiego w Policach”. |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Zamawiający | GMINA POLICE z siedzibą w Policach ul. Stefana Batorego 3; 72-010 POLICE; tel. (091) 43 11 830 / 43 11 878 – fax (091) 43 11 832 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
GMINA POLICE Z SIEDZIBĄ PRZY UL. STEFANA BATOREGO 3, 72-010 POLICE
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont nawierzchni chodnika przy ul. gen. Stefana Roweckiego w Policach".
1. Zakres zamówienia: Remont nawierzchni chodnika przy ul. gen. Stefana Roweckiego w Policach, wg przedmiaru robót, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
2. SIWZ można odebrać (nieodpłatnie) w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Bankowej 18 (pokój nr 203 ) w godzinach 7 °° - 1430, jest ona dostępna również na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach www. police. pl
3. Wymagany termin wykonania zamówienia 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.
4. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (pok. nr 30) Urzędu Miejskiego w Policach w Policach, ul Stefana Batorego 3 w terminie do 17.04.2009r do godz. 11 °°
5. Wadium w wysokości 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 17.04.2009r do godz. 10 30 .
6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Sebastian Staszkiewicz, tel: 0-91 43 - 11 - 876,
- Janusz Paszkowski tel. 0-91 43 - 11 - 878.
7. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 17.04.2009r o godz. 11 15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Bankowej, w (pokój, nr 203 ) w obecności wykonawców.
8. Kryteria oceny ofert: cena 100 %.
9. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki określone ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 22 ust. 1). Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się co najmniej 3 należycie zrealizowanymi zadaniami w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
Jeżeli wykonawca nie będzie spełniał choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
11. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych lub wariantowych.
12. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 wg stawek przyjętych w przetargu.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz ze wszystkimi załącznikami