Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA TERENIE GMINY POLICE |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
GMINA POLICE
ul. STEFANA BATOREGO 3
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA TERENIE GMINY POLICE”.
- Formularz zawierający SIWZ można odebrać (nieodpłatnie) w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Gminy w Policach ul. Bankowa 18, pok. nr 208 w godz. 9.00 do godz.14,00, a także jest zamieszczony na stronie internetowej: www.bip.police.pl.
- Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie pisemnej oferty wg wzoru określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Termin wykonania zamówienia od 15.12.2007 r. do 14.12.2010 r.
- Wadium w kwocie 16.500,00 zł,- należy wnieść w terminie do dnia 04.12.2007r. do godz. 8:30.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej lub częściowej.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej inż. Zdzisław Marendziak tel. (091) 43-11-876.
- Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Policach, pok. nr 30, w terminie do 04.12.2007r. godz. 09:00.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 04.12.2007r. o godz. 09:15. w siedzibie Urzędu Gminy w Policach przy ul. Bankowej 18 pok. 201 w obecności Wykonawców.
- Kryteria oceny ofert:
- letnie utrzymanie czystości, cena -60%
- zimowe otrzymanie czystości – cena 40% wg podziału:
a/ kwota ryczałtowa za utrzymanie czystości w okresie zimowym 5%
b/ stawka ryczałtowa za pełnienie dyżurów i utrzymanie gotowości techn. sprzętu 5%
c/ stawka ryczałtowa za 1 km przejechany 20 %
d/ stawka ryczałtowa za 1 km pługowania 20%
e/ stawka ryczałtowa za 1 km ługowania i posypywania 20%
f/ stawka ryczałtowa za 1 km posypywania 30% - Termin związania ofertą: 60 dni .Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
- Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie, że Wykonawcy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 3 usługi podobne do przedmiotu zamówienia,
- dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem gwarantującym należyte wykonanie zamówienia,
- posiadają odpowiedni sprzęt do oczyszczania letniego: zamiatarki uliczne, polewaczki, pojazdy specjalistyczne do wywozu odpadów,
- posiadają sprzęt pozimowego utrzymania dróg: solarki z wytwornicą solanki, solarko-piaskarki, pługi odśnieżne, rozrzutniki ciągnikowe, wytwornice solanki ładowarko- koparki, spycharko-koparki,
- dysponują odpowiednim zapleczem magazynowym i technicznym,
- posiadają zezwolenie Burmistrza na zbieranie i transport odpadów komunalnych.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. ustawy Pzp (art.24 ust.1 i 2)
Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Jeżeli Wykonawca nie będzie spełniał choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
Pytania i odpowiedzi dotyczące przetargu