W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Trzebież - Marina”.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

na wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
pn.: „Trzebież - Marina”.
 
Zamawiający – Gmina Police z siedzibą
przy ul. Stefana Batorego 3 w Policach,
tel. 091 43-118-30, fax 091 43-118-32

  1. Przedmiot zamówienia – wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Trzebież – Marina”, obejmującego pięć obszarów o łącznej powierzchni ok. 85 ha.
  2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatnie) odebrać można w siedzibie Urzędu Gminy w Policach przy ul. Bankowej 18, pok. 204, w poniedziałki w godz. 9.30 – 17.00 oraz od wtorku do piątku, w godz. 7.30-15.00. Szczegółowych informacji udziela inspektor Wydziału Urbanistyki i Architektury Stanisław Duda pod w/w adresem, tel. 091 43-118-73. SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.police.pl.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
  4. Prace objęte zamówieniem należy wykonać w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo- terminowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przewidywany termin wykonania zamówienia do 15 m-cy od dnia podpisania umowy.
  5. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
    a) spełniają wymagania zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie w/w wymagań, określone w SIWZ,
    b) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy,
    c)     spełnią wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.:
    • złożą dokumenty potwierdzające, że osoba proponowana do kierowania pracami planistycznymi, posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia;
    • wykażą wykonanie co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wykonanych przez osobę, proponowaną do kierowania pracami projektowymi i opublikowanych w dziennikach urzędowych w ciągu ostatnich 3 lat, lub jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
  6. Wadium w wysokości 3000,00 zł należy wnieść do dnia 03.12.2007r. do godz. 11.00.
  7. Kryterium oceny ofert: oferowana cena – 100 %.
  8. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 30, w terminie do 03.12.2007r. do godz. 11.00.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.12.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 32.
  10. Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  11. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronach BIP Gminy Police, w dniu 06.11.2007r.


Załączniki

Powiadom znajomego