W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Kompleksowa wymiana zespołu dwóch dźwigów w budynku przychodni ul. Siedlecka 2A administrowanym przez ZGKiM
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrano ofertę zakładu: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Pordukcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa, 78-100 Kołobrzeg, ul. Tęczowa 1 za cenę: I etap - 90700,00 + 22% VAT 19954,00 = 110654,00 zł, II etap - 90700,00 + 22% VAT 19954,00 = 110654,00 zł, Konserwacja serwisowa 440,00 + 22% VAT 96,80 = 536,80 zł za 1 miesiąc

P R Z E T A R G
o wartości powyżej 14.000 EURO
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72 – 010 Police, ul. Bankowa 18
tel (091) 43- 11- 390, 43 - 11- 363

ogłasza przetarg nieograniczony 

Kompleksowa wymiana zespołu dwóch dźwigów w budynku przychodni ul. Siedlecka 2A administrowanym przez ZGKiM 

  • Wymagany termin zakończenia robót :
    I etap - 15 grudzień 2007 r.
    II etap - sierpień   2008 r.
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej  http://police.pl/przetargi_zgkim.html, w wersji drukowanej w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
  • Upoważnione do udzielania informacji są: Joanna Roszak , Janina Flakiewicz,
  • Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.900 zł.
  • Termin związania ofertą – 30 dni,
  • Kryteria wyboru oferty : 
    cena ryczałtowa brutto - 80 %
    cena usługi konserwacyjnej za 1 m-c - 3 %
    ocena wg kompleksowości urządzeń ( podzespołów dźwigu ) - 10%
    gwarancja - 7 % 
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
    a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
    c) zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia Dozoru Technicznego w zakresie wytwarzania i montażu dźwigów.
    d) spełniający wymagania Zamawiającego określone w SIWZ,
    e) którzy w okresie ostatnich pięciu lat ( lub w okresie krótszym , jeżeli okres działalności jest krótszy ) wykonali co najmniej 2 zamówienia w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia ( Montaż nowych dźwigów osobowych ) , i przedstawią referencje od min 2 zamawiających. 
  • Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police ul. Bankowa 18
  • Termin składania ofert upływa w dniu 25.09.2007 r o godz. 9:00
  • Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2007 r. o godz. 10:00
    w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna – pokój 301

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

Załączniki

Powiadom znajomego