W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH – ETAP I.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY Burmistrz Gminy Police ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 091 431 18 30, fax. 091 431 18 32, www.police.pl informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne pn.: ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH – ETAP I przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego za najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: Przedsiębiorstwo Antykorozyjne i Ogólnobudowlane „FILIPCZAK” Sp. z o.o. z siedzibą w Policach przy ul. Anny 4 z ceną ofertową brutto 2 241 654,70 zł

Burmistrz Gminy Police ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na

ROZBUDOWA  CMENTARZA  KOMUNALNEGO  PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH – ETAP I.

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
  2. Przedmiot zamówienia: zagospodarowanie terenu o powierzchni około 1 ha pod powiększenie części grzebalnej cmentarza (niwelacja terenu pod kwatery, budowa alejek i chodników z kostki betonowej, punkty poboru wody), oświetlenie terenu wraz z przyłączem elektroenergetycznym, wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami, budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 4 025 m2, budowa kolumbarium na 144 nisze oraz garażu jednostaniskowego wraz z pomieszczeniem gospodarczym o kubaturze 105,8 m3.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 8 miesięcy od dnia podpisania umowy
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    • spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (spełnienie warunku należy udokumentować poprzez dokumenty i oświadczenie wyszczególnione w SIWZ),
    • wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem       i zakresem przedmiotowi zamówienia-zagospodarowanie terenów zielonych, budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, linii elektroenergetycznej, budowa obiektów kubaturowych oraz nawierzchni z kostki betonowej (spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru SIWZ oraz dokumenty na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie – referencje lub protokoły odbioru końcowego),
    • wykażą, że do kierowania robotami zaangażują osoby należące do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadające uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia (spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób sporządzony wg wzoru SIWZ oraz dokumenty na potwierdzenie, że osoby należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia),
    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (spełnienie warunku należy udokumentować poprzez dokument  potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności).
      Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia / nie spełnia.
  6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust.1 pkt 6 ustawy PZP).
  7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
  8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 23.07.2007 r. do godz. 11:30.
  9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  10. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  11. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 02.07.2007 r.


 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (45,9 MB)

Odpowiedzi na pytania dotyczące przetargu

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Załączniki

Powiadom znajomego