W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przeprowadzenie remontu dachu budynku przedszkola publicznego nr 11 w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający PRZEDSZKOLE PUBLICZNE nr 11 w Policach ul. Przyjaźni 1, 72-009 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego na remont dachu w budynku Przedszkola Publicznego nr 11 w Policach ul. Przyjaźni 1 Przedszkole Publiczne nr 11 w Policach informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na remont dachu w budynku Przedszkola Publicznego nr 11 w Policach ul. Przyjaźni 1, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 17.07.2007 r., wybrano firmę : Przedsiębiorstwo „Hydrotec” spółka z o. o. pl. Dziecka 12 / 11 ; 70- 241 Szczecin na wykonawcę przedmiotu zamówienia. Cena wybranej oferty: 182.000,75 zł + 22 % VAT = 222.040,92zł Cena najniższej oferty: 182.000,75 zł + 22 % VAT = 222.040,92zł Cena najwyższej oferty: 182.000,75 zł + 22 % VAT = 222.040,92zł Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w: Siedzibie Zamawiającego-Przedszkole Publiczne nr 11 w Policach ul. Przyjaźni 1 w dniu 20.06.2007 r. Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.06.2007 r. zawieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w dniu 21.06.2007r. umieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Policach www.ug.police.pl w dniu 21.06.2007 r. \"Gazecie Wyborczej\" w dniu 22.06.2007 r. W wyznaczonym terminie wpłynęła 1 oferta. Kryterium oceny ofert była cena wykonania przedmiotu zamówienia. Komisja przetargowa dokonała oceny oferty nie podlegającej odrzuceniu.

ZAMAWIAJĄCY:
 
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE nr 11 w Policach ul. Przyjaźni 1, 72-009 Police
 
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE
 
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA DO KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Przeprowadzenie remontu dachu budynku przedszkola publicznego nr 11 w Policach.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
     
    Przedmiotem zamówienia jest  remont pokrycia dachu z naprawą elementów konstrukcyjnych w budynku Przedszkola Publicznego nr 11 w Policach – usytuowanego przy ul. Przyjaźni 1 w Policach.
     
    Zakres zamówienia obejmuje:

    a)         roboty przygotowawcze,
    b)        roboty rozbiórkowe,
    c)         roboty pokrywcze z papy,
    d)        roboty blacharskie,
    e)         roboty z płyt G – K (sufity podwieszone),
    f)         roboty ciesielskie,
    g)         roboty termoizolacyjne,
    h)         impregnacje,
    i)          wywóz gruzu.  
    Kod CPV  45.000000-7
  2. Miejsce wykonania dostaw i usług: Przedszkole Publiczne nr 11 w Policach
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
  5. Termin wykonania całości zamówienia: do dnia 25 sierpnia 2007
  6. Wadium: 3 500, 00 zł
  7. Warunki uczestnictwa:
     
    Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
    1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do   siwz.
          W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
          W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
          W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
    3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
          W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
          W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
    4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
          W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
          W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
          W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do   siwz.
          Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
           i) Kierownika budowy – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
          ii)Kierownika robót elektrycznych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
    8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 7), posiadają wymagane uprawnienia tj:.
          kopie aktualnych uprawnień budowlanych i kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 7.i), 7.ii) SIWZ oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające stawiane warunki, sporządzone według wzoru załączonego do SIWZ dla wskazanych powyżej osób (załącznik nr 3 do SIWZ);
    W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.
    9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do   siwz oraz dokumenty – referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
    Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum trzy prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna roboty budowlane w których zakresie znajdowały się roboty ciesielskie i dekarskie. Wartość każdej z tych robót musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) netto.
    W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
    10) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy  złotych 00/100).
    W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
    11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
    W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
  8. Dodatkowe dokumenty wymagane w ofercie:

    dowód wniesienia wadium;     
    ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

    pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej

    kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z załączonym wzorem (przedmiar robót – załącznik nr 7 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

    Harmonogram rzeczowo-finansowy robót na przygotowanym przez Wykonawcę wzorze W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
  9. Kryterium oceny ofert : 100  % cena 
  10. Numer referencyjny  nadany sprawie: ……
  11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej: https://bip.police.pl/ oraz w druku można otrzymać po złożeniu pisemnego zamówienia i wniesieniu opłaty pod adresem:
    PRZEDSZKOLE PUBLICZNE nr 11 w Policach
    ul. Przyjaźni 1, 72-009 Police
     
    Opłatę za wydanie SIWZ w wysokości 35,00 zł należy wnieść na rachunek zamawiającego:    
    61 1020 4795 0000 9302 0082 3559
  12. Termin składania ofert : 10 lipca 2007 r., godz. 9:30
  13. Termin związania ofertą:    30 dni od ostatecznego terminu składania ofert 
  14. Otwarcie ofert: 10 lipca 2007 r., godz. 10:00  w siedzibie Zamawiającego ul. Przyjaźni 1, 72-009 Police.
  15. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: p. Katarzyna Wróbel,
    tel. 091 317 72 96
  16. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
     
    Ogłoszenie o ww. przetargu zostało przesłane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 19 czerwca 2007 roku.
     
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

Powiadom znajomego