Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przeprowadzenie prac remontowych dachu budynku przedszkola publicznego w Tanowie ul. Szczecińska 70 |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w TANOWIE ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 60.000 euro |
Termin składania ofert |
ZAMAWIAJĄCY:
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w TANOWIE ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA DO 60 000 EURO NA:
„Przeprowadzenie prac remontowych dachu budynku przedszkola publicznego w Tanowie ul. Szczecińska 70”
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z urządzeniem ochrony odgromowej w budynku Przedszkola Publicznego w Tanowie – usytuowanego przy ul. Szczecińskiej 70 w Tanowie.
Zakres zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe
- roboty pokrywcze z dachówki ceramicznej
- roboty blacharskie
- roboty tynkarskie
- roboty ciesielskie
- roboty termoizolacyjne
- impregnacje
- instalacje odgromowe
- wywóz gruzu. Kod CPV 45.000000-7
- Miejsce wykonania dostaw i usług: Przedszkole Publiczne w Tanowie
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
- Termin wykonania całości zamówienia: do dnia 20 sierpnia 2007
- Wadium: 3 500, 00 zł
- Warunki uczestnictwa:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:- Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
i) Kierownika budowy – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
ii) Kierownika robót elektrycznych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 7), posiadają wymagane uprawnienia tj:.
kopie aktualnych uprawnień budowlanych i kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 7.i), 7.ii) SIWZ oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające stawiane warunki, sporządzone według wzoru załączonego do SIWZ dla wskazanych powyżej osób (załącznik nr 3 do SIWZ);
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty – referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum trzy prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna roboty budowlane w których zakresie znajdowały się roboty ciesielskie i dekarskie. Wartość każdej z tych robót musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) netto.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
- Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
- Dodatkowe dokumenty wymagane w ofercie:
dowód wniesienia wadium;
ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z załączonym wzorem (przedmiar robót – załącznik nr 7 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Harmonogram rzeczowo-finansowy robót na przygotowanym przez Wykonawcę wzorze W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument - Kryterium oceny ofert : 100 % cena
- Numer referencyjny nadany sprawie: PP-207/4/07
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej: www.bip.police.pl , www.police.pl oraz w druku można otrzymać po złożeniu pisemnego zamówienia i wniesieniu opłaty pod adresem:
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w TANOWIE
ul. Szczecińska 70, 72-004 Tanowo
Opłatę za wydanie SIWZ w wysokości 35,00 zł należy wnieść na rachunek zamawiającego:
29 1020 4795 0000 9702 0009 0522 - Termin składania ofert : 04 czerwca 2007 r., godz. 9:30
- Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
- Otwarcie ofert: 04 czerwca 2007 r., godz. 10:00 w
- Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: p. Joanna Badur,
tel. 091 312 66 77 - W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Ogłoszenie o ww. przetargu zostało przesłane do Portalu Internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 18 maja 2007 roku.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (7,63 MB)