W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

SP.K.271.1.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie remontu pawilonu głównego w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Policach
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy SP.K.271.1.2019
Zamawiający Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Skłodowskiej – Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi 72-010 Police, ul. Siedlecka 4
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Sekretariat Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Skłodowskiej – Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi 72-010 Police, ul. Siedlecka 4
unieważnienie
Informacja o unieważnieniu została zamieszczona w załączniku

Załączniki

8_SP3 pdf, 208 kB
9_PAW pdf, 912 kB
10a pdf, 107 kB
10b pdf, 54 kB
10c pdf, 55 kB
siwz pdf, 350 kB

Powiadom znajomego