W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TT-ZP-MŚ-412-2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przystosowanie do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, budynku przy ul. Barnima 26 w Policach administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TT-ZP-MŚ-412-2017
Zamawiający Gmina Police, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
cena poniżej 30 tys. euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat pokój nr 311
unieważnienie

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostało zamieszczone w załączniku poniżej.

UWAGA !!

ZAMAWIAJĄCY PRZEDŁUŻA TERMIN SKŁADANIA OFERT do dnia 21.08.2017 r.

ZAWIADOMIENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT W PRZEDMIOTOWYM ZAPYTANIU ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W ZAŁĄCZNIKU PONIŻEJ.

 

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zostało zamieszczone poniżej.

Załączniki

Powiadom znajomego